Skocz do zawartości

mario224555

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E87 116i 2004

Osiągnięcia mario224555

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Po przeskoczeniu ustawiał go mechanik.
  2. Hej, mam problem z pracą silnika N45 w moim BMW E87. Kiedyś w silniku przeskoczył rozrząd, został założony nowy i od tego czasu auto "dziwnie" pracuje. Wchodzenie na obroty nie jest w 100% płynne i czasem przy schodzeniu z obrotów ma problem z utrzymaniem biegu jałowego i silnik gaśnie. Robiłem pomiar kompresji jednak na wszystkich cylindrach wyszedł ok. 10 bar czyli wydaje mi się okej. Na komputerze brak błędów i jedyne co rzuciło mi się w oczy to odczyt kąta vanosa ssącego który wynosił ok. 130 stopni. Czy jest to prawidłowy kąt? Gdzieś czytałem że powinien on wynosić ok. 120 stopni i przekroczenie tej wartości może świadczyć o źle ustawionym rozrządzie. Zastanawiam się nad kupieniem blokad i ustawieniem go od początku, ma to sens?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.