Skocz do zawartości

Hud ini

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Płock

Osiągnięcia Hud ini

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hud ini

    Błędy

    Witam OStatnio podpiąłem auto pod komputer po tym jak zapaliła się kontrolka od wtrysku i w warsztacie powiedzieli że wyskoczyły następujące błędy: 10) Sterowanie regulacją prędkości (FGR) (zwarcie do masy) 150) Wskaźnik poziomu wody (Aktywny/błędny) 25) Sterowanie czasem grzania(błędny) 144) Regulacja początku wtrysku (błędny) Mam wielką prośbę gdyby ktoś coś wiedział na temat tych błędów to będe wdzięczny za pomoc. Z góry dzięx i pozdrawiam Hud :!:
  2. Hud ini

    Nierówna praca silnika

    Witam Ja mam podobną sytuację e 36 325 td przy odpaleniu rano na jałowym biegu mocno faluje widać to na obrotomierzu przy rozgrzanym silniku też faluje z kolei nie ma problemów z przyspieszaniem ani z falowaniem podczas jazdy, dodam tylko że ostatnio dwa razy mi się zapowietrzyła i uszczelniałem układ paliwowy. Czy te punkty które zostały wymienione wyżej przez moich poprzedników mogą nawalić też w diesel`u? Proszę o radę. Pozdrawiam
  3. Hud ini

    silnik do e 36 coupe

    Zależy jaki przebieg i czy kompletny....(przepływomierz, komp. pokł.). Jestem w stanie wypłacić za kompletny ok 1200PLN. Ale czekam na Twoją propozycje. Pozdrawiam.
  4. Hud ini

    silnik do e 36 coupe

    Jestem zainteresowany kupnem silnika 1.8 iS do E 36 coupe. Ile może kosztować ?
  5. Hud ini

    Test

    Może głupie pytanie ale gdzie jest ta wyszukiwarka?? :mad2:
  6. Hud ini

    Test

    Co oznaczają kollejno pojawiające się liczby podczas robienia testu na zegarach? Nr. 4 to chyba numer "win"
  7. Hud ini

    USZCZELKA

    Witam. Ostatnio nabyłem moje pierwsze BMW. Po rozmowach ze znajomymi którzy znają się na tej marce mniej lub więcej zauważyłem że awaria uszczelki pod głowicą to chyba jakaś plaga egipska BMW. Moją niestety podejrzewam o to samo chociaż nie znam się za bardzo na mechanice i brak mi doświadczenia. Objawy są następujące: - gubi płyn chłodniczy do tego stopnia że przestaje grzać w środku - lampka temp. zapala się przy przekroczeniu 130 km/h, kiedy zwolnie do 100-110 km/h to temp. utrzymuje się w połowie. - jednocześnie nie zauważyłem aby przybywało oleju, tudzież białego nalotu pod korkiem. - przewody układu chłodzenia są twarde jak "bycze jaja" - a płyn gubi przez przewód odprowadzający jego nadmiar (chyba tak on się nazywa, przy zbiorniku wyrównawczym). Przy ostrzejszej przejażdżce 140 150 km/h zgubi go prawie 0,5 l. Zaznaczam że samochód był dosyć mocno uderzony (na szczęście nie przeze mnie) czołowo. O czym wg. was mogą świadczyć te objawy ? Uszczelka? czy co inne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.