Skocz do zawartości

Kusus

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Kusus

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ceny zgodne z oczekiwaniami. Na modele bazowe „biznes edyszons” 318i/d jak bylo wspomniane wczesniej jest rabat/wsparcie kwotowe ~40k a nie procentowe. Przy aucie ze stocku oczekiwalbym wiekszej elastycznosci - z drugiej strony w salonach wiedza ze sa problemy z produkcja i konkretnymi opcjami wiec tez biorą to pod uwagę w wycenie. Inchcape Wro ma sporo 320xd z przebiegami <5kkm ale konfiguracja zupelnie podstawowa. W ogóle nie brałem pod uwagę kupna auta z jakimkolwiek przebiegiem - czyt. Demo. Tyle opinii że zajezdzone itp itd. To takie połowiczne rozwiązanie między salonem a rynkiem wtórnym.
  2. Dostałem dzisiaj oferty na płacowe 318d touring z 2020: 226k -> 183k 216k -> 176k Ale nijak się ma to do waszych postów powyżej. To są oferty na około 20% na auta które stoją rok na placu.
  3. Jaka była pierwotna cena auta? Bo to różnica dostać taki rabat od 200k a od 500k i z placu czy fabryka?
  4. Najprościej będzie jak podjadę po prostu do salonu we Wrocławiu i zobaczę co mają na placu z bmw 3 Kombi. Ile za taką benzynke 318i, 320i katalogowo za 200k z 2020 można zbić? 20%, mniej, więcej?
  5. Przy 170tys to ja bym bral 518d bo rabat 61tys na to byl. W tej cenie bedziesz mial mpak lub luxury z paroma opcjami. Twoj link nie dziala. Co za kretynizm, jak wchodzisz na bmw.pl w dostepne modele i szczegoly konkretnego modelu to nie generuje sie nowy link. Musialem zrzut ekranu zrobic https://zapodaj.net/f8aff777ab743.png.html Najlepiej gdyby po rabacie byly to okolice 150k ale moge to nagiąć trochę....
  6. https://www.bmw.pl/pl/topics/details/new-stock-locator.html Co z tym autem jest nie tak oprócz tego że stoi na placu Z miesięcy i ma brzydki brązowy kolor? Ile można z tego ponegocjować? Czy to auto nie ma czegoś co definitywnie musi być w BMW? Możecie powiedzieć kilka słów? Szukam czegoś w granicy do 220k przed rabatem.
  7. W tamtym roku wyszła nowa O4. Ogólnie cała grupą vag wypuściła gamę nowych kompaktów, między innymi Leon, Golf czy Octavia 4. Wraz z nowymi modelami w nowej Octavii pojawiła się między innymi możliwość zamówienia adaptacyjnego zawieszenia - DCC. Ja Octavii przyglądałem się już jakiś czas i z racji tego że mi się podoba i to bardzo a budżet pierwotnie był na 120-140 brutto postanowiłem że ja zamowie. I zamówiłem, doposazylem i złożyłem zamówienie - to było w lutym. W między czasie zaczalem się wgryzać w fora, między innymi o akcjach serwisowych i usterkach. Okazuje się że nowa Octavia cierpi głównie na dwie rzeczy których do tej pory nie udało się wyeliminować. Są straszliwe problemy z elektryka / oprogramowaniem oraz zawieszeniem. I Ci co narzekają mają w większości DCC. Po wyjeździe z salonu jest ponoć super ale po kilku tys kilometrów zawieszenie działa jakby miało nalatane 200k. Są filmiki i opinie userow którzy pokazują jaka jest kultura pracy - jakby mieli kwadratowe koła. Oczywiście nie w kazdym przypadku ale wątek o problemach z tym związanych na naszej grupie klubowej O4 ma już 100 stron. Niektórzy latają do serwisu tak często że więcej razy jeździli autami zastępczymi niż swoją nową O4 a mają je np. od pół roku. To zawieszenie jest znane między innymi z Tiguana i ogólnie grupy vag - vw. Ja zamówienie złożyłem miesiąc temu ale po tym co widzę to nie mam ochoty odbierać tego auta. W marce premium chyba tego nie doswiadcze a skoro na BMW można wyrwać 20-30% to robi się już tylko niewiele drożej niż Octavia 4 czy Superb. Ilość negatywnych opinii i problemów jest proporcjonalna do wolumenu sprzedaży czyt: zobacz ile się Octavii sprzedaje w Polsce do BMW 3 No tak ale w nowym BMW 330i czy 318i chyba nie ma tak oczywistych wad jak stukanie w zawieszeniu.
  8. Mogę. I zwracają nawet zadatek w wysokości 2k który wpłaciłem. Mogę to zrobić zanim pojawi się oficjalny tydzień produkcji nadany przez fabrykę. Jeszcze nie został nadany. Myślę że mam około miesiąca czasu na decyzję.
  9. W tamtym roku wyszła nowa O4. Ogólnie cała grupą vag wypuściła gamę nowych kompaktów, między innymi Leon, Golf czy Octavia 4. Wraz z nowymi modelami w nowej Octavii pojawiła się między innymi możliwość zamówienia adaptacyjnego zawieszenia - DCC. Ja Octavii przyglądałem się już jakiś czas i z racji tego że mi się podoba i to bardzo a budżet pierwotnie był na 120-140 brutto postanowiłem że ja zamowie. I zamówiłem, doposazylem i złożyłem zamówienie - to było w lutym. W między czasie zaczalem się wgryzać w fora, między innymi o akcjach serwisowych i usterkach. Okazuje się że nowa Octavia cierpi głównie na dwie rzeczy których do tej pory nie udało się wyeliminować. Są straszliwe problemy z elektryka / oprogramowaniem oraz zawieszeniem. I Ci co narzekają mają w większości DCC. Po wyjeździe z salonu jest ponoć super ale po kilku tys kilometrów zawieszenie działa jakby miało nalatane 200k. Są filmiki i opinie userow którzy pokazują jaka jest kultura pracy - jakby mieli kwadratowe koła. Oczywiście nie w kazdym przypadku ale wątek o problemach z tym związanych na naszej grupie klubowej O4 ma już 100 stron. Niektórzy latają do serwisu tak często że więcej razy jeździli autami zastępczymi niż swoją nową O4 a mają je np. od pół roku. To zawieszenie jest znane między innymi z Tiguana i ogólnie grupy vag - vw. Ja zamówienie złożyłem miesiąc temu ale po tym co widzę to nie mam ochoty odbierać tego auta. W marce premium chyba tego nie doswiadcze a skoro na BMW można wyrwać 20-30% to robi się już tylko niewiele drożej niż Octavia 4 czy Superb.
  10. Leeo dostałem approvala (od żony) na zwiększenie budżetu do 170k. Uwzględniając koło 20% rabatu na rocznik 2020 co byś polecil? Nie musi być z napędem na 4 kapcie ale żeby się jakoś odpychało przy żonie, psie, dziecku i 5 walizkach. Preferuje benzynki.
  11. Siema To mój 1 post a więc siema wszystkim... Byłem zdecydowany na kupno Octavii 4 bo miałem budżet do 150k ale po tym co odwaliła skoda z zawieszeniem w tym aucie zdecydowałem, że dołożę i kupię BMW tym bardziej że piszecie o 20% rabatach. Czy na tym forum można wrzucać linki do ofert dealerów ? Jeśli nie to na ile upustu mógłbym liczyć na BMW Seria 3 Touring 320 d xDrive M Sport wystawiony za 223 tys. z 2019 roku? Auto niby nowe, stoi na placu i dealera... Szukam czegoś dynamicznego w kombi, budżet po rabacie to okolice 150k brutto. Średnio mogę przekroczyć tą kwotę ewentualnie lekko. Będę brał leasing. Oczywiście zdaję sobie sprawę że wyposażenie może być biedne w stosunku do tego co miałem w O4 za prawie 150k.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.