Skocz do zawartości

Lightingrod

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Lightingrod

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany, operacja zakończona pełnym sukcesem. Po wgraniu kodów naprawczych wszystkie funkcje przekładni działają. Zero błędów, czy innych problemów. Jak pisał Cursor, przekładnia musi być starsza niż samochód. Wtedy jest pewne, ze zadziała. Chciałbym mu podziękować, bo to wlasnie Cursor mi to ogarnął.Wszystko zrobione w parę godzin, wraz z przełożeniem maglownicy. Jak ktoś ma problemy z elektroniką polecam go, ma fachowe podejście i wiedzę na rozwiązywanie takich, czy podobnych problemów.
  2. Ok, dziękuję, że wyjaśniłeś mi temat. Mam nadzieję, że starsza przekładnia plus kody naprawcze rozwiążą raz na zawsze problem. Inaczej, mam nadzieję, że wreszcie wszystko będzie pracowało należycie, tak, jak wyjechało z fabryki. Jedyne co mnie zastanawia, że nie spotykam się w internecie z podobnymi tematami. A jak ktoś wymienia przekładnie sportową, to powinien mieć ten sam problem. A jak rozmawiam z osobami, które zajmują sie kodowaniem itp. to nikt nikt nie jest w temacie, a nie sądzę, że wszyscy, którzy borykają się z taką awarią wymieniają przekładnia na nową z aso za 15 tyś... PS. nie orientujesz się kto mógłby to naprawić kompleksowo w okolicach Śląska?
  3. Czyli, wychodzi na to, ze musi byc włożona starsza przekladnia od mojej, lub taka sama- jak byla? Co do starszej, to juz taką mialem zainstalowaną, wtedy fach stwierdził, ze nie da sie zakodować- bo jest starsza :? Teraz znowu mam młodszą od swojej, ostatnią, która według numerów seryjnych jest następcą oem mojej.
  4. Mam założoną teraz sportową, ale uzywkę. Przekladnia, która po numerze czesci jest dokładnym następcą mojej oem. Obecna przekładnia nadal jest produkowana, aso wkłada właśnie ją na wymianach. Co to za kody naprawcze? Oem nowka przychodzi z kodami, wtedy nie ma problemu zakodować, ale kwota 15tyś to lekko zaporowa jest.
  5. Właśnie nikt nie potrafi tego zrobić. A robili to ogarnięci w temacie. Podobno kazda przekladnia jest przypisana do auta, mozna kupić kody instalacyjne z bmw za 200E, ale i tak szansa niby nikła. Powiedziano mi, ze tylko z tą częścią w f serii jest taki problem.
  6. Hej Mam u siebie problem z przekładnią kierowniczą. Mam opcjonalny pakiet sportowy układu kierowniczego, czyli ta adaptację siły względem trybów jazdy. Przekładnia uległa uszkodzeniu po uderzeniu w koło- wypaliło elektronikę. Po wymianie na używaną okazało się, że jest problem z zakodowaniem trybu sport. Przekładnia działa, ale tryby już nie. Wg osoby, która tym sie zajmowała nie da się tego zakodować, tylko nowa OEM przekładnia da radę zakodować się od A do Z. Czy to normalne? Czy może wymysł mechanika?
  7. Na samym początku chciałbym sie przywitać. Moje pytanie dotyczy przekladni kierowniczej/maglownicy w f20 135ix. Kupiłem samochód z błędem wspomagania, okazało sie, ze jest uszkodzona elektronika silnika wspomagania. Mój mechanik twierdzi, ze jest to przekladnia zupełnie inna niż w normalnym modelu. A jak jest naprawdę? Czy sportowy układ kierowniczy w zwykłej f20 xdrive to to samo? Różnice są w samym silnikuelektrycznym, czy całej przekladni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.