Skocz do zawartości

Dawid25

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60

Osiągnięcia Dawid25

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zostanę raczej przy tym rozmiarze co powinien być czyli przód 245 a tył 275. No ja się właśnie zastanawiam pomiędzy Goodyerami a Dunlopami i szczerze mówiąc nie wiem które wybrać. A co do tych Hankookow to brat ma u siebie w furze założone z tym że run flaty i na mokrym gubią trakcje. Oczywiście nie mówię że są złe tylko dzielę się opinia na ich temat znana mi z autopsji.
  2. No właśnie też mi się wydaje że dużo. Nie deptam jej, ale do tego dochodzi automat, i raczej krótkie odcinki, po kilkadziesiąt kilometrów. Nie wiem skąd takie spalanie. Co do opon to na Oponeo każda opona marki premium ma głównie dobre opinie. Nie wiem które z tych co wymieniłem wziąć :(
  3. Niestety, Michelin poza moim budżetem. Z Wyżej wymienionych przeze mnie ktoś doradzi które?
  4. No ja właśnie robię coś w granicach max 10 tys rocznie ale jednak jestem bardziej przekonany do kupna opon klasy premium. W tej chwili zastanawiam się nad Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 i ta opona miała by iść do tyłu a do przodu też Goodyear z tym że Eagle F1 Asymmetric 5 bo ma trochę lepsze indeksy od tej pierwszej. Generalnie mogą być dwa różne modele założone na aucie ale jednego producenta? Czy muszą być wszystkie takie same? I co myślicie o tych oponach? Może ktoś je miał i się wypowie jak ze zużyciem, komfortem, prowadzeniem, hamowaniem na mokrym? Słyszałem że Goodyeara przejęli chińczycy ale ile w tym prawdy to nie wiem. Nie chcial bym ujrzeć po zakupie na oponie Made in China . Myślałem jeszcze nad Pirelli P Zero ale są strasznie głośne (73db) oraz Dunlopy Sport Maxx (tył) i Sport Maxx RT 2 (przód). Ktoś doradzi co będzie najlepszym wyborem z tych wymienionych opon?
  5. Kurde, czyli na to wychodzi ze muszę kupić taka sama szerokość co mam teraz :(. Moje M54b30 wydaje mi się ze sporo więcej własnie paliło przez szerokie opony bo 19 litrów lpg to jednak wydaje mi się za dużo jak na ten silnik. Co z opon klasy premium możecie polecić? Jest sens właśnie takie zakładać czy może coś z klasy średniej? Jakąś Fulde? Chodzi mi o to żeby był kompromis pomiędzy zużyciem bieżnika a komfortem i prowadzeniem. Czy jednak przy takim profilu moge zapomiec o jakimś komforcie?
  6. Wydaje mi się ze ma spadek mocy poprzez szersze opony z tego względu że taka oponę tez trzeba rozpędzić z miejsca czy nie tak? A wiadomo ze im szersza opona to do tego dochodzą większe opory toczenia.
  7. Wiem że są nieprawidłowe ale poprzedni właściciel takie założył a że nadeszła pora ich wymiany to poszukuje czegoś innego. Czyli zakładając rozmiar 235/35 przód i 255/30 tył w razie jakiejś stłuczki czy kolizji tez będzie problem?
  8. W tej chwili mam taka kombinacje rozmiarów ale czuję za auto się na nich trochę meczy stąd moje pytanie czy rozmiar taki jak napisałem w poście byłby złym wyborem?
  9. Witam Przymierzam się do kupna opon letnich ale mam jeden problem. W tej chwili mam kombinacje opon 245/40/19 przód oraz 275/40/19 tył. Chciałbym założyć trochę węższe opony i celuje w rozmiar 235/35 przód i 255/30 tył. Czy przy takim rozmiarze opon, będę posiadał rant ochronny? oraz czy nie będzie zbyt dużego naciągu? Nie chciał bym uszkodzić felg.Wpisywałem w kalkulatorze opon ale niestety to mi nie wiele mówi bo jestem trochę zielony w tym temacie :(. Co do samych opon to mam dwie firmy na oku, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 i DunlopSport Maxx RT 2. Które z wymienionych będą lepszym wyborem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.