Skocz do zawartości

Drokles

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 325i 2005 (218KW)

Osiągnięcia Drokles

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jestes tutaj by pomoc/doradzic czy sie nasmiewac?
  2. Mam ten sam problem w swojej e90 325i z 2005r. Przy wiekszysch predkosciach czuje jak auto zaczyna mi wytwarzac bicie(ciezko okreslic skad te bicie powstaje), tak samo mialem bicie na kierownicy przy lekkim hamowaniu. Wymienilem tarcze i klocki z tylu, lecz bicie dalej jest przy duzych predkosciach (150 - 200 km/h). Na kierownicy praktycznie zniknely, zostaly bardzo lekkie od czasu do czasu (kwestia dotarcia tarcz moze?) U mnie to bicie powstalo mniej wiecej po tym jak wymienilem opony z tylu na nowe. Wczesniej nigdy takiego czegos nie odczuwalem.
  3. Witam, iDrive utkanl na BMW logo przy starcie systemu i nie laduje sie dalej. Problem pojawil sie po tym jak zmienilem tarcze tylnie, regulowaniu recznego orazu odpieciu tunelu w celu sprawdzenia czy linki odpowiednio zalozone od reczegno (poluzlowalem caly srodkowy tunel w tym celu). Przed wymiana i regulacja nie bylo zadnego problemu i wszystko dzialalo idealnie. Wymienilem tez ostatnio baterie (okolo miesiac przed wymiana tarcz). Probowalem juz wielu rzeczy i nie mam pomyslu czego moge jeszcze sprobowac przed wymiana calego CCC. Probowalem juz: - resert iDrive (3 przyciski na raz) - odlaczylem baterie zeby system sie zresetowal - wykrecilem caly CCC zeby sprawdzic czy kable nie sa poluzowane
  4. 64539151733 Prosze bardzo
  5. Znalazlem, dzieki wielkie za podpowiedz z ta strona realoem. NIe wiedzialem nawet ze taka istnieje. Znalazlem juz uzywany przewod. Prawdopodobnie bede go mial na nastepny weekend. Ostatnie pytanie czy ja dam sam rade to wyjac czy lepiej zlecic to mechanikowi? Nigdzie nie moglem znalezc jakiegos filmu z krokiem po kroku jak wyjac dany przewod a nigdy takiego przewodu jeszcze nie wyciagalem. Pozdrawiam
  6. Wlasnie szukam tego przewodu ale nie mam numeru seryjnego bo nie moge go znalezc na tym przewodzie, zaraz skocze zrobic zdjecia to pokaze dokladnie o ktory przewod tutaj chodzi EDIT: Czerwona lina zaznaczylem przewod ktory jest dziurawy https://imgur.com/97d3FPg Niebieska lina zaznaczylem miejsce w ktorym mechanik mi wskazal ze jest dziura https://imgur.com/fXBHCGr Nie wiem czy laduje zdjecia wiec wstawiam linki do zdjec obok tez
  7. Czy wyjecie tego przewodu to trudna sprawa czy typowy laik da rade to zrobic? Dziekuje za odpowiedz
  8. Witam, posiadam BMW E90 325i z 2005 roku, niestety klimatyzacja w aucie nie działa. Przy próbie nabijania klimatyzacji mechanik powiedział mi ze, na przewodzie aluminiowym jest dziura (wskazał w którym miejscu) Starałem się szukać tego przewodu na własną rękę, bo poprosił mi kosmiczna cenę. Problem w tym ze nie mam pojęcia jak wyjąć z auta wskazany przewód i czy to jest trudne bądź łatwe. I tutaj pada właśnie moje pytanie, czy jest sens bawić się w to samemu czy jest jakieś inne lepsze rozwiązanie? Z góry przepraszam jesli brakuje jakis konkretnych informacji, jeśli ktoś będzie mi w stanie pomoc to na pewno dostarczę wszystkich niezbędnych informacji które będą wymagane. Słyszałem ze można wyjąć ten przewód i go zespawać lub wymienić na nowy bądź używany. Pozdrawiam i dziękuje za wszelaka pomoc. ps. Nigdzie nie mogłem znaleźć podobnego tematu dlatego tez pisze nowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.