Skocz do zawartości

Michper

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw

Osiągnięcia Michper

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam! Pacjent: BMW e87, 2.0 benzyna, 116i, 2009 r. brak rozruchu przyciskiem start/stop, (brak manualnego rozruchu z kluczyka) kontrolka na podnośniku, CAS kabel w kolumnie kierownicy podłączony poprawnie, licznik CAS wyzerowany, IBS odłączany i sprawdzany, z akumulatorem wszystko ok, oba piloty otwierają auto normalnie, wcześniej jeszcze była zablokowana kierownica, teraz juz nie, auto odpaliło mi 3 razy na ok 400 prób (wyciagniecie pilota, wlozenie, proba uruchomienia). ========================= 2F4A Raw code: 2F4A ECU: Jednostka sterująca silnika Status: Warunki testowe są spełnione, Test nie został zakończony, Zweryfikowana usterka obecna A114 Raw code: A114 ECU: Car access system Status: Oczekiwana usterka obecna, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
  2. Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: BMW ========================= 2F4A Raw code: 2F4A ECU: Jednostka sterująca silnika Status: Warunki testowe są spełnione, Test nie został zakończony, Zweryfikowana usterka obecna A114 Raw code: A114 ECU: Car access system Status: Oczekiwana usterka obecna, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
  3. Witam, od 1.5 tygodnia mam problem z blokadą elektryczną kierownicy, Mam auto z pakietem Komfort, w zeszłym tygodniu ni stąd ni z owąd po otworzeniu drzwi normalnie pilotem i wejściu do auta, kierownica dalej zostaje zablokowana i nie działa zapłon. nie mam możliwości manualnego ruszenia auta kluczykiem. Na panelu wyświetla się żółta kontrolka auta na podnośniku oraz resetuje się zegar. po kilku dniach puściło i po wejściu do auta normalnie się odblokowała na jeden dzień, natomiast wczoraj rano znowu to samo. wiem że temat pojawiał się kilka razy i za każdym razem ile osób tyle problemów, sprawdzana i odłączana już była wtyczka IBS w akumulatorze przy -, akumulator w miarę nowy wiec to raczej nic z nim, sprawdzane było w komputerze napięcie i 14V na lekkim napięciu, 13,8 gdy wszystko włączone więc to tez ok. otwierałem i zamykałem na zmianę jednym i drugim pilotem drzwi, zarówno jeden jak i drugi nie odblokowuje mi kierownicy, sprawdzane były bezpieczniki, wyciągany przycisk start/stop, czy miał ktoś podobny problem i wie jak można jeszcze spróbować sobie z nim poradzić? jakieś pomysły? Z góry dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.