Skocz do zawartości

Patdud1994

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 N52B25

Osiągnięcia Patdud1994

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Winowajcą w całym zamieszaniu okazał się subwoofer pod fotelem kierowcy
  2. Wlasnie wyszedlem spod auta. Po ostatniej wizycie mechanik stwierdził ze jest minimalny luz na krzyżaku przy dyfrze. Minimalny luz... Luz ten jest tak wielki, że to jest cud że to jeszcze jeździ. Aż zacząłem się bać jeździć. Problemu jeszcze się nie pozbyłem ale jestem na 99,99% pewien że to i już tylko to jest problemem. Jak wymienie dam znać co się dzieje.
  3. Dwumas raczej odpada, bo 25000 tys temu przy wymienie motoru byl ok. Na jałowych nie trzęsie, odpala bez typowych dwumasowych objawów. Półośka sama od siebie by zaczęła walić? Prawej nie wymieniałem, pewnie wymienie jak nie znajdę przyczyn przy wale
  4. Witam, Pacjent E91 325I, buda 300k , silnik 70k. Samochód z im większą prędkością jedzie, tym bardziej wpada w rezonans karoserii i wnętrza. Im szybciej też nasila się " buczenie ". Prawdziwa orkiestra zaczyna się od 160 kmh. Mam wrażenie jakby wszystko chcialo wydawać dźwięki. Co zrobiłem : - nowe felgi - nowe opony - wymieniona zwrotnica tył lewa ( urwana śruba nie do wykręcenia) - wymieniona piasta i łożysko prawy tył ( lekkie uderzenie w krawężnik w zime, boczne ) - nowy olej w dyfrze - półoska lewa Dyfer siedzi sztywno, nie słychać od niego niepokojacych dzwiekow. Wydech siedzi sztywno. Krzyżak na wale ma minimalny luz - stworzyłby taki zamęt? Nie wiem w jakim stanie podpora walu, probuje znaleźć czas by rozebrać oslony i sprawdzić. Tez bylyby az takie objawy? Gumy na wale ok. Jeśli nie te 2 rzeczy to co jeszcze? Problemy na 99% wydają się być związane od środka do tyłu pojazdu. Przód zawieszenia raczej odpada...
  5. Witam, Pacjent BMW E91 325I, Nagłośnienie professional, bez navi, wejście AUX, Subwoofery pod siedzeniami. Mam problem z nagłośnieniem. Podczas gdy BALANCE jest ustawiony maksymalnie na prawą stronę, prawa strona gra idealnie, czysto. Podczas gdy na radiu ustawie chociaż minimalnie lewą stronę, prawa strona zaczyna harczeć od nagłośnienia mocy powyżej około 20%. Głównie harczy subwoofer pod siedzeniem pasażera i chyba ten glosnik w drzwiach. Mam wrażenie że tylne lewe drzwi też nie grają czysto wtedy. Oczywiście dając tylko lewą stronę Lewa gra czysto. Co już zrobiłem: - sprawdzenie bezpieczników w schowku - podmiana radia - podmiana wzmacniacza w bagażniku, ten po lewej, czarny, pod miejscem na narzędzia i trójkąt Pod podłogą bagażnika za fotelami tylnymi nie ma żadnego modułu. Gdzie jeszcze szukać, co można podmienić ? Podmieniać można w nieskończoność bo zwroty możliwe do 2 tygodni, problem jednak że brak pomysłu co jeszcze sprawdzić, co podmienic. Może są jeszcze jakieś moduły / wzmacniacze o których nie wiem?
  6. Witam po przerwie. Uporałem się z problemem szarpania i to samemu, bez potrzeby mechaników gdzie każdy rozkładał ręce i wykluczali tak oczywistą rzecz jak np cewka zapłonowa, bo " komputer dawał dobre parametry "... Także po długich mękach i wizytach na warsztatach, problemem okazała się cewka na 6 cylindrze. Koszt naprawy 40 złoty i 30 min poświęconego czasu... Podkusiło mnie wieczorem i zamówiłem cewkę i proszę bardzo. Tak trudne rozwiązanie a tak proste :)
  7. Drogi kolego, Z takimi samymi problemami co ty borykam się już ponad rok. Sprawdziłem swiece, cewki, disse, połączenia kablowe, przepustnice, odme, bez ingerowania typowo w konstrukcje vanosa itp ( silnik po przekładce do mojej budy ma teraz około 80000 km ). Kompresja wzorowa i ogólnie przy wkładaniu wygląd jak nówka. Też posiadam LPG, zrobione dotychczas 20000. Szarpanie raz się objawia bardziej raz słabiej, i na wolnych i przy przyspieszaniu. Kiedyś ( 18000 temu) pojedyńcze szarpnięcia, ale teraz to tak potrafi trząść że na mcdrive wyłączam silnik, bo aż nie dobrze się robi a na zewnątrz hałas jakby motor nie palił na któryś cylinder i aż wstyd. 2 mechaników się poddało, 3 innych powiedziało z góry że nie zabierają się za to bo szkoda ich czasu za darmową robotę, bo pewnie przyczyny nie znajdą... BTW. Założyłem temat dzień przed Tobą o tym samym :) A na forum jest kilka podobnych nierozwiązanych....
  8. Ciężko opisać szarpanie, oprócz tego że przy dodawaniu gazu jest uczucie jakby na ułamki sekund gubił zapłon i tak co ułamki sekund między 1000-3000. Głównie przy dodaniu pełnego gazu, a najgorzej przy ruszaniu. Przepustnice podmieniałem, to samo. Co do samego Vanosa nie ruszałem nic bo nie ma żadnego błędu a motor ma nalot +/- 80000, więc chyba powinno być wszystko ok... Przy przebiegu 270000 z poprzednim motorem nic takiego nie miało miejsca. Błędy jak pisałem nie ma ani na kompie ani na tablicy. Adaptacje diss robiłem. Całkowicie nowy soft od BMW też wgrany i nic nie pomagało. Zauważyłem na forum założony temat podobny do mojego z dnia wczorajszego. Kolega opisuje identyczne objawy jak u mnie... I wiele podobnych tematów jest nie rozwiązanych z przeszłości. Adaptacja dachu, jesteś w stanie podesłać schemat? Wiąże się on ze zdejmowaniem podsufitki? Ogólnie nie ma tragedii że ma kapelusz spaść ale różnica z roletą a bez jest kolosalna.
  9. Witam wszystkich swoim pierwszym postem. W moim E91 n52b25 218km z przebiegiem około 80000 ( wymieniony motor bo w poprzednim rozrząd poszedł przy 271000 ) jest problem z szarpaniem na jałowych obrotach i przy przyspieszaniu. Posiadam instalacje LPG i na PB i na LPG jest tak samo, z tym że na LPG bardziej wyczuwalne. Ogólnie samochód na pewno nie ma tej mocy co ma mieć, porównany z drugim takim samym i na hamowni wyszło 190 PB / 180 LPG. Szarpanie raz występuje raz nie. Od jakiegoś czasu jest zauważalne coraz gorsze. Spod świateł rusza się jak Lką czasem... Dodam że był u mechanika. Był wgrany nowy soft. Kompresja idealna. Klapy działają, podmiany świec nic nie dały, cewki w normach. Wyczyscilem skrzynke z bezpiecznikami pod maską, też to samo. Odma ok. Kolektor ssący bez skaz, to samo wszelkie połączenia odmowe i filtra powietrza. Przepustnica ok. Ogólnie mam już brak pomysłów i ręce opadają. Szukałem po forum ale nie ma tematu rozwiązanego. Głównie mieliście problemy z disami, ale te już wykluczyłem. Nawet po ich odłączeniu jest ten sam objaw, auto jeszcze ciut słabsze. Ktoś coś albo wie gdzie na Śląsku ( mieszkam przy lotnisku w Katowicach ) szukać pomocy? Błąd żaden nie wyskakuje na tablicy ani pod kompem. Poza tym mam kilka problemow natury elektrycznej - błąd postojowek przod na rablicy ale dzialaja i byly wymienione na biale z canbusem i bledu przez rok nie bylo, brak otwierania szyby klapy i brak lewej postojowki tablicy, radio bmw professional zaczyna harczec przy mocy powyzej okolo 30%. Harczy prawa strona przod i lewa tyl choc jak balans zrobie na prawa stronę to na 100% mocy nie ma zadnego harkniecia...Jak jest sucho tylny czujnik szwankuje i nie dziala PDC przod+tyl. Jak jest mokro to dziala. Odwrotna sytuacja z czujnikiem poziomowania ale nie wiem ktorym. Panorama szumi jak wściekła. Ogólnie P O R A Ż K A. Wszystko co elektryczne to wiem jak sobie poradzić oprócz tego radia bo kupować po pare stowek wzmacniacz czy radio to srednio. Jednak najważniejsze te szarpanie i błagam o pomoc i pomyslynco jeszcze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.