Skocz do zawartości

BMWE91ZATONEMIEDZI

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d 2007

Osiągnięcia BMWE91ZATONEMIEDZI

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam taki problem z prądem BMW 318d 2007 r mianowicie rozładowuje mi akumulator, podczas gdy auto jest zamknięte, dodam, żewymieniłem aku na nowy, gdyż zalecił mi tak mechanik. Przy wymianie zauważyłem wodę koło akumulatora i zaśniedziałe styki modułu haka . Czy to może być przyczyna poboru tego prądu podczas postoju?? Dodam jeszcze że przebywam w Niemczech i odebrałem auto od mechanika, bo prawdopodobnie przez ten pobór prądu wysypało błędy izablokowało auto na amen , konieczne było wygranie nowego softu . Ta przyjemność kosztowała mnie już 1700 zł , nie chcę za bardzo go serwisować za granicą. Jak myślicie? Czy to może być przyczyna?? Moduł haka tj JaegerCANtrol >PA66--GF30< ( 18pin ).
  2. Dzięki za pomoc , bez tego resetu ELV ani rusz. Pojawił się natomiast problem z poborem prądu na postoju ale to raczej inny problem dla osobnego tematu.
  3. Dzięki za pomoc , bez tego resetu ELV ani rusz. Pojawił się natomiast problem z poborem prądu na postoju ale to raczej inny problem dla osobnego tematu.
  4. Witam wszystkich i proszę o pomoc, od razu dodam że asem nie jestem w takich tematach,ale postaram opisać mój problem krok po kroku Problem zaczął sie od rozładowania akumulatora , zamknąłem auto zostawiając niedomknięte drzwi pasażera. Przychodząc na nastepny dzień samochód nie reagował na otwarcie poprzez pilot ani na włożenie go do stacyjki. Odpaliłem samochód przez kable od drugiego samochodu , wtedy wyskoczył mi błąd na czerwono z kierownicą i zamknięta krótką (Steering wheel lock) pomyślałem że wina leży po stronie rozładowanego akumulatora więc przejechałem około 15 km zgasiłem samochód i od razu odpaliłem go ponownie , popracował na biegu jałowym około 30 min kontrolka blokady kierownicy dalej się wyświetlała zgasiłem silnik i ponownie go odpaliłem ale to nic nie dało, zgasiłem auto i zamknąłem normalnie. Przychodząc pod samochód następnego dnia znowu podobny problem 0 reakci na otwieranie centralki z pilota i odzewu ze stacyjki. A wiec wyciągnąłem akumulator i podpiąłem pod prostownik, naładowałem go i podpoiłem w samochodzie w dalszym ciągu wyświetla mi się czerwona kontrolka z kierownicą i kłódka i na dodatek nie włączają się wszystkie kontrolki przy próbie włanczania zapłonu ponownie chciałem odpalić przez kable od drógiego pojazdu ale to nic nie dało . Kod błędu CC-ID 186 . Bardzo proszę o pomoc jestem za granicą i nie mam z byt wielu możliwości , i czy jest to możliwe do zrobienia bez podpinania się pod komputer?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.