Skocz do zawartości

posmykacz

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    compact 2gi ; 1,8 116km?

Osiągnięcia posmykacz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam wszystkich. bylem u mechanika na diagnozie co dolega za sprawa C.Engine. wyszedl kod P0171, facet blad usunal, sonda wykazuje uboga mieszanke. od poczatku wskaznik temp nie jest nigdy w pionie. przypuszczam ze popsute, czujnik temp czy termostat? co dokl odpowiada za wskazowke temp? co ciekawe pierwszy raz zaczal wskaznik temp odchodzic od niebieskiego pola, prawie pion. nie wiem czy to zbieg okolicznosci bo bylo wczoraj 11 stopni tu gdzie jestem, ale nawet jak na zime brak pionu nie jest normalny. w kazdym razie auto przestalo poszarbywac w przedziale 1500-2000 obrotow. oraz podczas gwaltownego przyspieszania. zreeszta nie zawsze tak robi ale dzis znowu mi sie zdaje ze spadkowal moc. zastanawia uboga mieszanka. wszak daje mu paliwa wedle temp, wiec powinien dawac wiecej, i to by sie zgadzalo spalanie zdaje sie minimalnie za duze. jakies idee na dalsze dzialania? blad owy moze oznaczac okolo 7 roznych usterek ukladu pal. zaczalbym od tego czujnika temp.
  2. witam wszystkich no moze garstke conajmniej forumowiczow. wiec wlasnie wstawilem pasek, tyle ze rozne zrodla podaja rozne dlugosci, i tak np bmw store tez na jednej stronie zaleca 1637 a na innej 1870 ja mam ten krotszy, udalo mi napiac napinacz jak baranie jaja i zalozyc go z pominieciem sprezarki klimatyzacji, pytanie tylko czy mozna jezdzic na takim naciagnieciu przy poczatku oporu napinacza czy jak bedzie w srodkowej pozycji to sila i tak ta sama, bo pasek napiety jak struna w gitarze, niebawem wstawie foty w tym fuszera poprzednika z lozyskiem typu same tulejki i kulki bez tych bocznych oslonek ze kulki bylo widac tragedia i zapraszam
  3. no jasne ze nie jezdze, nie mam baterii od tesli :) auto stanelo na zakazie musialem je zniknac stamtad inaczej zniklyby 400€; ost 7 z vin: FW01566 czyli z reszta kol wszystko ok klima w porzadku dobra, poza tym lekkim biciem na pasowym no i zawsze chcialem zrobic wymiane uszczelki pokr. zaworow, bede mial okazje, tez do innych regulacji i ogledzin nawet, tylko ze odrazu sie cos nagrzalo ze olej sie jaral hmm
  4. dokladnie jeden pasek, akurat taki typ, jak na kompakta przystalo :lol: zamowilem druga rolke, takie same rozmary jak w napinaczu, 70mm sred. zew/17mm wew, mam nadzieje ze to ta zdarzaly sie na aukcjach pojedyncze egzemplarze po 68, 65mm niby do tego modelu ale cos podejrzane, swoja droga ciekawe czy napinacz by zrekompensowal te "roznice luzu" pewnie tak ale skoro madrzy sprzedawcy niemieccy sami nie wiedza jaka to ma byc to ja zdecydowalem ze 70 tez; wydaje mi sie ze musiala byc poprostu zurzyta rozpadla sie i sladu po niej teraz nie ma poza usterka jaka zrobila aha a czy ktos z Was testowal metalowe kolka zamiast plastikowych? mniemam ze trwalsze np. https://allegro.pl/oferta/ina-rolka-napinacza-bmw-e34-e36-e46-7950014124 odpalilem tez auto zobaczyc jak osiowosc kola pasowego sie prezentuje, perfekcji nie ma ale bicie 1-2mm chyba akceptowalne, czy raczej zapowiedz katastrofy? auto chodzilo pare chwil a pojawil sie jakis dymek nie wiem czy to woda gdzies kapla, czy olej i parowalo no ale na zimnym silniku? nie zlapalem tego tel niestety, moze jakas nieszczelnosc ? auto przejechalo juz pare km bez paska WESOŁYCH ŚWIĄT pozatym
  5. nie mam narazie klucza by rolke prow. odkrecic ja wybadac czy ona jest cala czy jak bo nadal mnie intryguje, rolka klimy kreci sie inaczej niz wszystie, mozna obwiednie z rowkami obraca w jedną , jej docisk w druga strona i wszystko sie kreci jak chce, czy to ok>? napewo idzie z jednego paska z kola , ale on nie wejdzie w te wlasnie te :szczeline w rolce"
  6. poprawiona fota dla wizji zastanawia mnie to kolko po prawo pod alternatorem zaznaczone na różowo, wyrysowalem jak mniemam pasek powinien isc jesli sie myle poprawcie, a tamto kolko chyba jest rolka "na stale" do ominiecia silnika bo jakby puscic od alternatora do kola ponizej do bedzie trzec o inne elementy, nie jest to napewno napinacz bo sie nie odchyla w zadnym kierunku, tylko gdzie jest to kolko? wyglada to tak jakby byly tylko podkladki sruba i jakas tulejka w srodku, niemozliwe zeby to takie cos tylko bylo pasek jest za szeroki by wejsc miedzy te blaszki... czyzby poprzedni wlasciciel dokonal takiej naprawy przed sprzedaza? nawet gdyby pominal je to by pasek byl za luzno zapewne a gdyby skrecil wszystko bez niego to musialby byc debilem zeby odpalac sprawdzac czy tak bedzie prazyl ten kwestionariusz... niemniej pasek juz mam dzis jade po rolke napinacza bo musieli zamowic. zaczynam rozumec powiedzenie najgorsze w bmw to jego poprzedni wlasciciele :/ pozdro
  7. jak w temacie, rozklad kol i dostep ulozenie zasadniczo rozni sie w kompakcie od tego w publikowanym na ogol coupe, wiec zakladam temat coby dobrze poskladac wszystko, bo to inny model pasek pekl jak sie okazalo przez uszkodzona rolke napinacza.. dzis jade do sklepu kupic [jak kupujecie w niemczech wescie ze saba papiery od auta, lebscy sprzedawcy nie potrafia znales towaru po modelu, umieja tylko po numerach vin czy czyms, zaangazowani..] 20201219_125245.jpg teraz tak, do wymiany napewno jest cala ta rolka napinacza tylko czy ona tu jest na zdjeciu kompletna czy powinno byc cos tam jeszcze od gory? jak wlasciwie pasek idzie tez by sie przydal schemat, wszystkie pozostale kolakreca sie dobrze, jedynie to kolo po prawej nie wiem od czego to pompa czy co, zatrzymuje sie odrazu po zakreceniu. no i tez gdzie idzie pasek od sprezarki? bo w coupe widzielm ze idzie przed tym glownym, on jest w kompakcie gdzie indziej czy poprostu moze on strzelil i narobil balaganu? mam zestaw kluczy itd oczywiscie do tej operacji. pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.