Skocz do zawartości

Dzidek193

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1999r

Osiągnięcia Dzidek193

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. LPG jest, na benzynie to samo się działo ale nie zakręcalem zaworu, dzis sprawdzę, świece około rok temu wymieniane
  2. Hej wszystkim Mnóstwo jest tematów o wypadających zapłonach na cylindrach, ale nie doszukałem się mojego, nietypowego mam wrażenie problemu. Pacjent 528i 1999r Problem polega na tym, ze silnik przestaje pracować na dwa cylindry(zawsze 3 i 4 cylinder), zdarza się to TYLKO I WYŁĄCZNIE podczas jazdy z prędkością 120-140km/h. Poniżej oraz powyżej tych prędkości nic absolutnie się nie dzieje, ale gdy tylko wejdę na 120km/h zaczyna samochodem delikatnie telepać, a po kilku chwilach już trzęsie buda jak cholera, i przestaje chodzić na dwa garki. Cewki wymienione, brak efektów. Co to może być? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.