Skocz do zawartości

VodkaInMyBody

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318I po swapie na M52B25 98

Osiągnięcia VodkaInMyBody

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam. Prosiłbym o pomoc w zlokalizowaniu problemu. Pacjent to e46 przedlift 1998 318i Jak auto stoi przy wcisniętym sprzęgle podczas wrzucania 1 słuchać stuk. Po wrzuceniu 1 i ponownym zrzuceniu na luz, sprzągło do ziemi, znowu jedynka - cicho. Wysratczy, że na luzie przesune sie dosłownie o 1 cm na drodze, wcisne sprzęgło, w zaczne wbijać jedynke- stuk. Dodam, źe stuk odbywa sie na wciśniętym sprzęgle? Co to moźe być? Ktoś miał podobnie? Pozdrawiam
  2. VodkaInMyBody

    Dekory i wkłady

    Osobiście polecam Ci kupić nowe wkłady i te bolce. Zwłaszcza, że to nie jest młode autko. Z starymi "czerwonymi wkładami" na bank Ci w końcu puści ta metalowa płytka która jest w tym wkładzie. To nie są drogie rzeczy a warto, zwłaszcza jak cenisz sobie komfort. Przednie dekory mają takie wkładki, boczne już mają inne, mniejsze. A no i bolce są inne. Nie widze sensu smarowania tego gdyż to rzadko się wyjmuje. Jak nie masz tego połamanego i zadowala Cię "moc" trzymania dekorów to zostaw to.
  3. Witajcie! Nie znalazłem podobnego tematu więc się zapytam zbiorczo!: Jak to jest z tym wspomaganiem w e46 ? Jak wygląda diagnoza padniętego wspomagania ? Czy jest możliwość diagnozy za pomocą inpy ? Jak tak to prosiłbym o informacje czego szukać Co oznacza to, że przy skrajnym odchyle kierownicy nie słychać pisku ? co sprawia, że pompa "piszczy" Pozdrawiam !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.