Skocz do zawartości

DrKanapka

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318d 2005 r.

Osiągnięcia DrKanapka

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wow... Dużo dobrych porad dzięki panowie za zaangażowanie. Jest plan. Opel astra z 2000r. combi 1.6 benzyna. Dodatkowe auto siostry w którym trzeba zrobić tylny prawy amortyzator, pompę wody oraz płyny, filtry i wymiana mieszka a na dodatek fotela kierowcy. Manual już idzie klucze idę kupić w nadchodzącym tygodniu. W becie prawda boje się bo trochę autko kosztowało ale asteroidy nie szkoda bo i tak miała iść na złom więc co mi tam ja zepsuje to i tak szrot a jak odratuje to może nawet uda się coś kasy odzyskać z auta. Nie ukrywam otworzyliście mi panowie oczy troszkę na całokształt sytuacji. Małe kroczki, ciągle się uczyć, i nie porywać się z motyką na słońce, poznać swoje limity. Wielkie dzięki za wszystkie porady jeśli coś jeszcze przyjdzie komuś do głowy to chętnie przeczytam co macie do napisania i trzymajcie kciuki. Pozdrawiam
  2. Z wszystkiego o czym mówisz zdaje sobie sprawę. Z angielskim i wiedzą elektryczną u mnie wszystko stoi na najwyższym poziomie z zawodu technik informatyk i dodatkowe kursy języka angielskiego. Mówisz o przyuczeniu u mechanika ale nie wydaje mi się że przychodząc do dobrego mechanika nie wystarczy powiedzieć "Hej chce zostać mechanikiem tak jak ty nauczysz mnie?' więc jak sobie z tym poradzić i co mogę zrobić i od kogo się uczyć?
  3. Witam serdecznie wszyskich panów. Pierwszy post na jakimkolwiek forum a pisze go ponieważ potrzebuje porad sam już nie wiem co mogę wiecej robić. Od 3 lat mam prawo jazdy, od roku bardziej zacząłem się interesować autami a od 3 miesięcy jestem właścicielem mojego pierwszego BMW e46 318 d 2005 rok. Auto zaskoczyło mnie dostarczanymi emocjami z jady, swoją estetyką i można powiedzieć że je pokochałem, co za tym idzie chciałbym rozwijać swoją pasję jak i to auto razem. Chciałbym podnieść moc możliwie bez swapa choć po tygodniu przemierzania formum widzę dużo opinii by jednak nie pakować w ten silnik tylko zrobić swap na 3.0 d i program może może ale zanim się do tego wszystkiego przymierzę chciałbym zacząć swoją przygodę z mechaniką pojazdową na poważnie. Co robić? Gdzie zdobywać wiedzę? Kursy mechaniki pojazdowej są tego wartę? Czy możliwe jest przekwalifikowanie się? Ktoś już może tego dokonał i powie mi coś więcej? Jakiego sprzętu potrzebuje? Chciałbym nauczyć się jak najwięcej i nie interesuje mnie droga na skróty. Przemierzałem wiele forów grup na fb oraz kanałów na yt ale pomimo jakiejś wiedzy nadal boje się choćby zmienić olej w betce, w głowie ciągle jest strach przed uszkodzeniem jej. Można uznać ten post w pewnie sposób jako wołanie o pomoc, naprawdę pokochałem auta i chce się zagłębić w tej pasji. Wiem są już o tym posty aczkolwiek każdy dość olewczo rozwijany bądź przestarzały. Mam nadzieję na rozwinięcie ciekawego dialogu :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.