Skocz do zawartości

deeamon

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i, E36 325td, E46 320d
  • Lokalizacja
    Szczytno-Pasym-Olsztyn

Osiągnięcia deeamon

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, bije mi jedno koło, te od pasażera jak jadę po dołach. Wymieniłem już sworzeń zewnętrzny w wahaczu, bo stary urwało mi podczas jazdy :) Nowe drążki kierownicze wraz z końcówkami. Jak przejeżdżam po dole to mi jedno koło tak strasznie znosi, że mało co raz do rowu nie wleciałem. Dodam że mam tak tylko z jednym kołem. Drugie zachowuje się normalnie. Pozdrawiam.
  2. No więc tak. Wymieniłem felgi na nowe i nowe opony, oczywiście wyważone itp. Przestało bić :). Ale chyba gratis wybiło mi łożysko amortyzatora, bo strasznie bije koło na dołach. A jak rozebrałem amortyzator to te łożysko lata na boki jak szmata. Grunt że już mnie nikt nie wyprzedza jak jadę :)
  3. Ale właśnie w tym problem że hamulce działają jak trzeba. Gaśnie mi też jak włączę nawiew na maxa. Musi być duży pobór prądu. Dodam że akumulator ma jakieś 5dni, Centra futura 95Ah 900A. Z tego co zauważyłem na hamulcu gaśnie mi tylko jak go wcisnę na niskich obrotach. A jak np. dojeżdżam do świateł i wciskam sprzęgło i hamulec na około 2,5tys. obrotów to jest wszystko w normie. Nieraz wyczuwalne są wibracje obrotów na biegu jałowym. Pozdrawiam
  4. Tak jak w temacie, po wciśnięciu hamulca gdy silnik jest na niskich obrotach jest kaszana. Obroty spadają i silnik gaśnie. Dzieje się tak w e36 2.5 td. Pozdrawiam
  5. Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy do e36 2.5td 1992r będzie pasowała pompa wtryskowa z e36 2.5tds 1995r ?
  6. więc tak. miałem luzy na boki. Wymieniłem drążki i końcówki drążków kierowniczych, dałem też nowe sprężyny. Jeden drążek miał ogromne luzy. teraz już przy ruszaniu kołem nie ma żadnych luzów. Jednak jak jadę powyżej 100km/h to koło bije dalej :cry2: Przy wymianie sprężyn zauważyłem że jeden amortyzator jest padnięty, w ogóle nie odbija :( I jak jadę po dołach to strasznie słychać tak jakby sprężynę ale jest ona cała. Już mi normalnie ręce opadają.
  7. Witam. Postanowiłem wymienić rozrząd w mojej e36. Mam znajomego mechanika, który mi ma to zrobić. Ale we własnym zakresie mam kupić i dostarczyć mu potrzebne części. Szukam i szukam i nigdzie nie mogę znaleźć ani kompletnego rozrządu ani samego łańcucha. Może ktoś się orientuje gdzie mogę takie coś dostać albo wysyłkowo albo w okolicach Olsztyna. Pozdrawiam.
  8. Podniosłem autko ruszam na prawo lewo i stuka jak cholerka. odgłosy dochodzą gdzieś z okolicy drążka kierowniczego. Jutro zmienię końcówki drążków i same drążki też. Kupiłem już cały komplet na przód wraz ze sprężynami :8)
  9. Więc tak, Podnoszę samochód na podnośnik, żeby się swobodnie koła obracały i jak zaczynam ruszać kołami na boki to w kole od pasażera wyczuwalny jest nawet spory luz. W kole od kierowcy nie ma żadnego luzu. Mam już zakupione sprężyny na przód i komplet drążków wraz z końcówkami. Sprężyny kupiłem bo jedną mam pękniętą a drążki dlatego że jeden z mechaników powiedział mi że to może być wina drążka kierowniczego. Pozdrawiam.
  10. Witam, mam taki problem w mojej e36 325td, że podczas szybkiej jazdy powyżej 100km/h zaczyna mi bić prawe koło, tak mocno że muszę zwolnic do około 80km/h. Czy jest to wybity drążek kierowniczy? Dodam że wcześniej miałem bicie w określonym zakresie prędkości (od 60 do 70km/h), po wyważeniu kół problem znikł. Ale zanim zmieniłem oponki i wywazyłem całe koła mineło troszkę czasu i chyba te stukanie przy 70km/h wybiło mi coś i teraz stuka jak szybko jadę. Pozdrawiam.
  11. no chodzi ale już mam inny problem. Jadę ... wleciałem w małą koleinę i nagle zaczeła mi strasznie ciężko chodzić kierownic i tak dziwnie strzelać i szarpać. Tak jakby na układzie kierowniczym się coś zerwało.
  12. obroty pływają, ale podkręciłem obroty o 50i nic nie pływa jak narazie. ale i tak już zbieram na pompę. Co do tego cuda z allegro to nie wiem. od termostatu idą tylko przewody do komputerka, nic nie jest dolutowane czy coś. Ale mam jedną wątpliwość. Mam takie coś małego (po rozebraniu widac dwa scalaki i pare rezystorów smd) i jest to umieszczone obok prawego kielicha i jest w kształcie kostki o wymiarach około 10 na 7 i jest z plastiku. Są tam jakieś niemieckie napisy, z których nic nie wywnioskowałem. Może zrobię zdjęcie i wrzucę tego "cuda".
  13. był juz tak od kiedy go wziełem. To nie zawory. Nic nie klekocze, tylko tak jakby wył. bardzo głośno chodzi.
  14. Już naprawiłem. Poszła jedna świeca i robiła spięcie i padł przekaźnik od świec. Wymieniłem w nim taką blaszkę, która była przepalona i juz jest wszystko normalnie. Pozdrawiam. "na krótko" -- czyli jak mi prądu zabraknie to biorę kable i od kogoś innego ciągne z akumulatora :)
  15. Witam, w mojej e36 325td 92r. strasznie głośno chodzi silnik. Obroty mam około 700 przy skrzyni manualnej. Jak porównywałem głośnośc mojego silnika z silnikiem z e34 525tds to jest masakra. Mój chodzi jakieś dwa lub trzy razy głośniej. Tak jakby wył. I jeszcze na dodatek coś cyka przy czwartym żeberku kolektora ssącego, tylko jak jest zimny silnik. Dodam że wymieniłem wszystkie płyny i olej w silniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.