Witam,z tego co opisujesz myśle że to przekładnia kierownicy,sam zmagałem sie z tym problemem przez 4 lata byłem w dwóch autoryzowanych serwisach i wielu innych i nigdzie mi tego nie zdiagnozowali nie dawno metodą prób sam to znalazłem i wymieniłem orginalny wadliwy plastikowy tłoczek ktory jest własnie w przekładni po wymianie tej czesci auto jest o niebo lepsze i wszystkie stuki i puki ustały...... postanowiłem opisać ten problem bo nigdzie w serwisach nie chca tego robić bądz nie mają wiedzy na ten temat nawet w BMW Lub proponują wymiane całej maglownicy :roll:,koszta koło 2000zł plus wymiana a koszt kompletu naprawczego to koło 150zł dodam jesze ze w między czasie wymieniłem praktycznie całe przednie zawieszenie bez amortyzatorów bo tak radzili mi mechanicy, chociaż tez ze wzgedu na eksploatacje bo w tym czasie zrobiłem 100tyś i dopiero teraz po wymianie tej małej czesci auto jeżdzi jest ok!! oczywiście mogą to być też gumy stabilizatora lub łączniki tzn drążki skrętne które z resztą łatwo sprawdziż.powodzenia!!