Skocz do zawartości

wood

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kępno

Osiągnięcia wood

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję koledzy za odpowiedź. Brat raczej nie bajeruje a tą cenę taką chce bo on taki jest . Zarabia nieźle i ma ciągle na wszystko mało czasu ( zalatany bardzo jest i dużo jeździ ) Mówił mi kiedyś że co jak co ale to BMW to twardy samochód na to co on jeździ. Musi mieć 4x4 z dużym prześwitem bo dużo w terenie pracuje ale mówił że wroci do BMW ale e46 coś tak gadał. Ja parę razy jego e39 jechałem i jak działał abs a co za tym idzie ASC to jazda jak po szynach - zero wychyleń na zakrętach do tego dźwięk 6-cyl super no i ten komfort. Patrzyłem już ile dwumasa , lakierować też bym chciał po prostu ja tak mam że o auta dbam i chciałbym żeby była jak dawniej. Wiem że opłaty droższe będą ale mój Peugeot też do najtańszych w utrzymaniu nie nalezy bo to duży choć kwadratowy van jest :). Swoją drogą ma bardzo dobre blachy ten Peugeocik czego o Uno nie można powiedzieć. Uno ma 81tys. oryginalnego przebiegu, silnik super zawieszenie też no ale kupiłem go rok temu i blacharka nie była za ciekawa ale czego chcieć od autka za 1500zł. Koni uno też ma mało bo 39;). Ja jak jade do pracy to zawsze 80km/h nie lubię się spieszyć do pracy inaczej do domu;). Myślę że nie powinna ta BMk'a wiele palić przy spokojnych prędkościach.
  2. Swięta w pełni i spotkań rodzinnych też wiele więc i nowe tematy sie rodzą:) W wigilię bylem w domu rodzinnym i siedząc po wieczerzy brat mój mówi tak . Muszę sprzedać moje BMW bo jest już stare i co nieco trzeba by przy nim zrobić a chcę kupić coś terenowego bo tego wymaga jego praca - jeździć musi w rózne czasem trudno dostępne miejsca. Do rzeczy. Zacząłem się zastanawiać czy tej BMki nie wziąć jest to E39 1996r 2.5 tds ciemny granat metalik sedan , ma ładne alumki i bogate wyposażenie ( licznik taki jak w siodemce fajne audio i welurowe fotele, kierunki białe jakis tam pakiet ma czy jak to się zwie). Tyle o zaletach wizualnych. teraz wady. Fotel kierowcy - zniszczone poszycie - on wytarł bo jak auto było kupowane 7 lat temu to było naprawdę super z wyglądu. Do tego kierownica wytarta, co najgorsze to jakiś gamoń przytarł mu bok na parkingu przed domem tak że prawy bok porysowany z czego tylni błotnik lekko do gołej blachy i tylne prawe koło było przestawione ( auto stało bokiem przy ulicy i gamoń zaciągnął od tyłu po sam przód ) do tego zbiegł z miejsca :(. Przestawione koło naprawił bo wymienił całe prawe zawieszenie , zbieżność ustawił i jeździ nim na co dzień. Na przestrzeni tych 7 lat zrobił 150tys. km. Rzeczywisty stan licznika na dziś dzień to blisko 400tys. km - wyświetla około 300tys. ale wiemy że nieuczciwy sprzedawca go kiedyś o 100tys. przekręcił. Przez ten czas nigdy go to auto w trasie nie zawiodło a jeździ dużo . Co wymieniał? Akumulator , tuleje tylnego zawieszenia, tarcze przednie z klockami, olej kiedy trzeba i raz regulował cos przy pompie u mechanika . Teraz mowi że już nie chce w niego kłaść i wystawi go za 3tys. zł i mówi . Niech szybko się sprzeda bo muszę kupić to terenowe. Zażartowałem że za tę kasę może ja wezmę ale zastanawiam się bo mówił że jakieś tam wycieki w silniku robi mu teraz mechanik - jakieś tam wycieki to wiem że zawsze miał i jeździł, do tego mowi dwumasa niedługo będzie do wymiany i że stary itp. Zawsze mi się to auto podobało bo było ciche - nie trzeszczą plastiki do tego zrywne no i mowi brat że mało pali. Kiedyś jechałem z nim 200km to pisal że średnie spalanie 5.75l/100km. ale jechaliśmy 90km/h rzadko 100km/h. Nie wiem ile to pali? W raportach piszą że 8l/100km a brat mowi że jak jeździsz z głową to mało pali a nawet mniej jak mondeo które kiedyś miał a było to 2.0 TDDI kombi 2001r w MK3. Mówił że w mieście zimą jak ciśniesz to BMW i 13l weźmie ale on jej nie katował. Czasem mówił, że jak się spieszył to sobie 160km/h leciał ale nieczęsto . Generalnie zawsze powtarzał że ludzie źle gadają o tym silniku a jest zupełnie odwrotnie. Aha - jeszcze sensor abs jest do naprawy bo ponoć to bolączka tych autek. Nie wiem czy to brać czy nie??? Co byście drodzy forumowicze zrobili??? Ja tym autem jeździł bym do pracy 66km w dwie strony dziennie i trasa żadnych świateł ani mnóstwa skrzyżowań. Co robić ??? Ja mam teraz uno 899cm3 z 2002r stan silnika i zawieszenia super a blacharki nieciekawy . On jest właśnie na dojazdy do pracy. Jako rodzinne autko mam Peugeota 806 z 2000r 2.0 HDI - stan super. BMW zawsze mi się podobało i co robić ???? Z góry dzięki za wszelkie sugestie! Pozdrawiam
  3. dziekuje koledzy za jakas podpowiedz bede dzialal rozkrece kluczyk zobacze co tam siedzi i pozniej poinformuje o rezultatach. pozdrawiam Piotrek
  4. Dziekuje kolego za odpowiedz martwi mnie troche ten komunikat. Mowisz ze to moze byc kluczyk ..... hm... byc moze powiem tylko ze owe BMW brat ma od tygodnia dokladnie. W czwartek odpielismy akumulator i po kilku minutach podlaczylismy . Zrobilismy pozniej uruchomienie wedlug procedury znalezionej tu na forum czyli odpalanie na 5min pozniej wkrecanie na obroty itp taki prawidlowy reset zrobilismy. Dwa dni pozniej pojawil sie pierwszy raz ten komunikat FUNKLOSCHEN BATT z o umlaut. i dzis znow sie pojawil . Po wcisnieciu CHECK pisze CHECK CONTROL OK. Sam juz nie wiem co to za komunikat.
  5. Witam! Mieliscie racje radio na 100% NIE MA KODU!!! Mozna bez obaw odpinac akumulator. Jeszcze raz dziekuje!!!
  6. Witam! Dzis bratu wyswietlil sie jak mowil taki komunikat : "funkloschen batt" nie wiem czy na 100% dobrze napisalem bo brat nie zna niemieckiego . W zadnym spisie lacznie z instrukcja go nie znalazlem. Nie wiem czy dotyczy akumulatora moze radia nie wiem . Bardzo prosze o pomoc moze ktos juz kiedys mial podobny komunikat.. Pozdrawiam serdecznie Piotrek
  7. Dziekuje za pomoc koledzy. Coz zaryzykuje choc tez mi nie wyglada na kodowane w koncu ono jest waznym elementem komputera a kodowac komputer pokladowy to wydawalo by sie dziwne....??? Jakby co mam kilka kalkulatorow z numeru fabrycznego to bede dzialal. Podziekowania i pozdrowienia!!!! Piotrek
  8. Witam! Dwa dni temu kupilem BMW E39 z oryginalnym radiem CD wszystko w nim dobrze dziala ale chce odlaczyc akumulator i tu moja obawa. Czy radio to jest zabezpieczane kodem???? Bardzo prosze o pomoc w papierach od autka nic na temat kodu nie znalazlem a autko jest z Holandii. Jesli jest kod to czy da sie go pozniej odczytac jakims kalkulatorkiem??? Dziekuje za wszelka pomoc i pozdrawiam PIOTREK
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.