Posiadam BMW e90 318i 143KM 2009r. z silnikiem o oznaczeniu n43B20A. Samochód posiada lekkie wibracje na ciepłym silniku na biegu jałowym oraz troche mocniejsze na zimnym. Odpala bez problemu. Nie dymi. Błędów nie wywala. Poprzedni właściciel przed sprzedażą wymienił cewki i świece zapłonowe, bo podobno doskwierało wypadanie zapłonu (posiadam faktury). Od wymiany przejechane ze 200-300km. Zacząłem drążyć temat co mu dolega. Przejrzałem faktury z zakupu oraz polecane cewki i świece wg producenta na stronie www. Świece zakupione zgodne z zaleceniami producenta (NGK ZKBR7A-HTU). Cewki zaś nie. Cewki zamontowane w silniku to DELPHI GN10571-12B1, a powinny być DELPHI GN10476-12B1. Jak myślicie, czy te drgania to wina źle dobranych cewek? Ktoś miał podobny przypadek?