Skocz do zawartości

ernest.boratyn

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530i 2001

Osiągnięcia ernest.boratyn

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. ernest.boratyn

    Servotronik

    Cześć, dołączę do tematu. Ja właśnie w temacie zaworu lub czujnika. Kupiłem auto 2 lata temu, od początku kierownica ciężko chodziła ale mi osobiście to bardzo nie przeszkadza. Poprzedni właściciel szukał przyczyny w pompie, regenerował ją i bez zmiany. Oddałem do mechanika i zdiagnozował że jest problem z zaworem (lub czujnikiem już nie pamiętam) ewentualnie ze sterownikiem. Że jest podobno zawór elektryczny i coś może w nim nie łączyć, może nie być napięcia i dlatego ciężko chodzi. Tak mi tłumaczył. Jak to najlepiej naprawić? Wymienic cała maglownicę, czy może ten zawór. Pewnie oddam do tego mechanika bo się zna na rzeczy, ale chcę sobie przejrzeć części jakie będą potrzebne. Dzięki za odpowiedzi.
  2. Dziękuję za odpowiedzi. Ten dźwięk nie jest na całym zakresie obrotów, tylko w konkretnym Świece wymieniane. Do Vanosów bym chętnie zajrzał w jakim są stanie. Natrafiłem na ciekawe kolektory sportowe z katalizatorami :) za 3 tysie. Katy na allegro 1700, więc tak się zastanawiam.
  3. no i mój mercedesowski, po 3 tygodniach stania auta, stracił volty ;) 3 tygodnie swoje robi, trzeba jeździć. Musiałem go z drugiego samochodu pobudzać bo prostownik nie chciał się włączyć. Mam nadzieję że się nie uszkodził.
  4. Witam, zacząłem słyszeć dziwny dziwięk podczas schodzenia silnika z obrotów. Wyszło że dźwięk dochodzi z katalizatora. Myśleliśmy z kolegą że może Vanosy albo właśnie katy. Mechanik powiedział że się kat wykruszył i brzęczy odłamek, ale brzęczy bardzo powtarzalnie, więc mnie trochę dziwi, zaczyna się i kończy przy tych samych obrotach. Auto nie osiąga 230kmh ;) i podobno powinno iść lepiej, tak mówią koledzy. 12 ostatnich lat jeździłem Passatem B6 1,9 TDI :) Dlatego zacząłem szukać mocy. Robiłem z kolegą diagnostykę kompem, sonda za jednym katalizatorem była na stałym napięciu (dawała błąd), niezależnie od obrotów silnika, jeśli dobrze pamiętam to 0,4V, i to okazuje się że na drugim katalizatorze niż wykruszony, chociaż ten jeszcze nie został sprawdzony, bo trudniej do niego się dostać, tan na kolektorze bliżej przodu. Mechanik mówi żeby szukać katalizatorów i sond, zacząć się rozglądać. Co proponujecie robić? Mam zamiar zatrzymać to auto, niedawno kupiłem SPotkałem się z opiniami że można kupić metalowe katalizatory zamienniki i wymienić. Mechanik mówi żeby kupić oryginały. Co z sondami? Mechanik mówi że nowe, bo używane jak się wykręca to można uszkodzić, że jak moje wykręci to może być potrzeba i tak je wymienić. Na razie nie powiedział czy wszystkie czy nie. Silnik chodzi równo, i cicho.
  5. Kupiłem niedawno pod Lublinem akumulator Mercedesa za 360zł, 100 czy 105 Ah Pewnie będzie dobry
  6. ernest.boratyn

    E39 528 fotele

    Witam, podłączę się do tematu. Będę niedługo, mam nadzieję, szczęśliwym posiadaczem e39 :) Mój wybór padł na wersję ze skórą bez grzania, 2001 rok. Skomplikowana jest wymiana foteli na grzane? Są wiązki gotowe, że wystarczyło by podmienić fotele i panel żeby były przyciski? Czy dużo rzeźby? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.