Witam mam problem z BMW e46 316i po swapie na m52b20tu silnik z BMW z3 przebieg 130 tys km Mianowicie gdy odebrałem BMW od mechanika po swapie drugi tłok zawsze załączał się dopiero przy 4 tys obrotów zrobiłem ok 4tys km i tłok już przestał się załączać raz na jakiś czas się załączył po dłuższej jeździe nie załącza się wgl trzeba stanąć zgasić i odpalić auto wtedy się załącza na jedynce dwójce a reszta biegów to 5 tłoków tylko Wymieniłem świece druga świeca czarna jak smoła na nowych świecach to samo a nawet gorzej Kompresja jest bo sprawdzałem cewki zmieniałem dalej to samo wtryski zmieniałem nic nie pomogło ale ostatnio wymieniałem uszczelkę pod pokrywą po odpaleniu jakieś 10 min chodziła na obrotach tysiąc co jej się to nie zdarzało :D :D I potem spadło do 600 700 czyli taki standard wie ktoś jaka może być przyczyna tego BMW jest na przelocie tylne sądy wywalone w komputerze tez silnik słuchy oleju nie bierze wody tez pomocy :roll: :search: