Skocz do zawartości

Rachoc

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e60 525d 2006r

Osiągnięcia Rachoc

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem ponowiłem test i wykazało obecność co2 teraz pytanie czy chłodniczka egr czy sama uszczelka ale raczej to 2 :(
  2. Za rolki się na razie nie zabierałem ponieważ mój problem nie ustąpił jak wywalało wodę to nadal wywala nie wiem z kad może się brać takie ciśnienie w układzie chłodzenia wymieniłem pompę wody korek od zbiorniczka 2 termostaty na nowe teraz temp się trzyma od 88 do 92 stopni układ został porządnie odpowietrzony i sprawdzony testem na co2 który nic nie wykazał 2 pompka nie pokazuje żadnych błędów czyli wszystko tak jak być powinno auto nigdy się nie przegzalo nawet jak wody wywaliło poniżej minimum trzymało odpowiednią temp. czekam na dalsze podpowiedzi co dalel bo mechanik który zna się na bmw powiedział żeby jeździć i obserwować. pozdrawiam!
  3. dostałem się do pompy wody ściągnąłem pasek i rzeczywiście pompa ma duże luzy już zamówiłem nowa przy okazji od razu zmieniam termostat na nowy mam nadzieje ze to już wszystko załatwi dzięki jeszcze raz za poradę :D pozdrawiam!
  4. Dobry pomysł dziś jak znajdę czas to sprawdzę pompę wody i się pochwalę na forum dzięki za pomoc :D
  5. witam! mam problem ze swoim bmw e60 525d którego posiadaczem jestem zaledwie miesiąc problemem jest z ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym i ubywaniem płynu chłodzącego auto zapala ładnie trzyma obroty nie przegrzewa się (sprawdzałem w ukrytym menu i trzyma od 80 do 92 stopni) wodę ewidentnie wywala przez korek i co 70 km po dolaniu płynu chłodzącego muszę go z powrotem dolewać ok 700 ml korek zmieniłem ponieważ myślałem ze wina leży po jego stronie bo w starym miałem już zużyte uszczelki gdy po długiej jeździe odstawiłem auto i rano zajrzałem do zbiorniczka żeby dolać płynu przy odkręcaniu korka usłyszałem syczenie ciśnienie utrzymało się przez cała noc nie wiem co może być przyczyna gromadzenia się tego ciśnienia pompa wody niby sprawna nie wydaje niepokojących odgłosów itp. paski są napięte obstawiałem uszczelkę pod głowica ale w płynie nie widać tłustych śladów czy żeby olej mieszał się z woda zastanawiam się co jeszcze możne powodować takie ciśnienie w układzie chłodzenia. EDIT: dziś sprawdziłem układ testerem co2 nic nie pokazał kamień spadł mi z serca :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.