Skocz do zawartości

hotman007

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 e70

Osiągnięcia hotman007

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzwoniłem wczoraj jeszcze do Hypertech Warszawa, żeby dopytać o te chłodnice USA i EU. Pan, który odebrał sprawdził po numerze vin, że jest w yposażeniu S823 Hot-climate version. Zaczął mi mówić, że ta wersja jest nawet lepsza niż ta wyprodukowana na rynek EU, bo ma własnie S823 Hot-climate version, czyli że silnik jest jeszcze lepiej chłodzony. Z tego co wyczytałem na forum to chodzi o większe ciśnienie w kompresorze klimy, czyli jak rozumiem chłodniejsze wnętrze samochodu, a to nie koniecznie równa się lepszemu chłodzeniu samego silnika o który w głównej mierze mi chodzi. Czy S823 w jakikolwiek sposób przekłada się na to że sam silnik jest lepiej chłodzony, czy to w ogóle nie ma znaczenia ? Jeśli ktoś ma doświadczenia w wersjach USA benzyna to będę wdzięczny za podzielenie się nimi.
  2. Witam szanowne grono forumowiczów, Jestem nowy w rodzinie i przymierzam się do zakupu swojego pierwsze X5 E70 Lift. Przejrzałem forum i mam nadzieję, że moje pytanie nie będzie powielaniem innych wątków (przeczytałem USA vs EU, BMW X5 3.0 benzyna z USA i takie tam). Otóż.... Mocno rozważałem zakup benzyniak 3.0 benzyna, 272 lub 306 KM sprowadzonego ze stanów. Mój znajomy zajmuje się ściąganiem samochodów z USA itp. itd. tu nie ma problemu, szuka mi i o to jestem spokojny. Obejrzałem też kilka modeli USA już sprowadzonych na miejscu w Polsce. Zawożąc samochód na przegląd przedsprzedażowy do osób zajmujących się tylko marką BMW usłyszałem już dwukrotnie, "żeby benzyny sobie odpuścić, to szroty warte pół ceny diesli, są bardzo awaryjne, dużo palą, a w ogóle wersje ze stanów i kanady to podwójne szroty bo nie dość że każdy miał jakąś mniejszą lub większą historię wypadkową, to na dodatek one nie są przystosowane do jady po Europie, bo w USA jeździ się maks 120 km/h, te silniki mają mniejsze chłodnice, gorzej są chłodzone i ogólnie jak zamierzam jeździć nim szybciej i na dłuższe trasy typu nad morze, czy do Chorwacji, to żebym sobie odpuścił benzyny i kupił diesla, bo benzyny się zagotują, popsują i silnik będzie do wywalenia, i ogólnie żebym skupił się na wersji 8 stopniowej skrzyni a nie na wersji 6 stopniowej". To tak w dużym skrócie. Czy oprócz tego, że są przeróbki świateł, kwestia radia odbierającego na parzystych / nieparzystych falach to faktycznie benzyniaki 3.0 w X5 to padaka, a te ze Stanów to już w ogóle ? Oczywiście wiem, że jak się dba tak się ma i że te silniki lubią olej, ale czy faktycznie te benzyny to taka miernota ? Zepsuli trochę moje marzenia, ale z drugiej strony nie chcę za chwilę wpakować po zakupie kolejnych 20-30 k PLN na naprawy czy coś... Prośba o pomoc i poradę bo już nie wiem czego szukać a czego nie, czy szukać tylko w EU czy może też jednak w USA.... Usłyszałem jeszcze że silniki diesla N57 są trochę bardziej awaryjne od M57, ale są cichsze i mniej palą. M57 za to są nie do zdarcia, choć głośniejsze. Będę wdzięczny za każdą poradę, która uratuje mnie przez złym wyborem / zakupem. Pozdrawiam, Mateusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.