Na wstępie witam wszystkich forumowiczów - jestem tu nowy :).Kupiłem samochód (z przebiegiem 250 000km) miesiąc temu i po przejechaniu około 1500km pojawiły się stuki w silniku. Na zimnym silniku tylko przy dodawaniu gazu, ale wraz ze wzrostem temperatury zaczyna klepać mocniej i dochodzi dźwięk tarcia. Zdjąłem paski osprzętu, ale bez zmian. Zawiozłem auto do nieautoryzowanego serwisu gdzie stwierdzili delikatne ślady opiłków w filtrze oleju. Mechanik nie potrafił jednoznacznie określić skąd dochodzą dźwięki. Powiedział tylko, że skoro są opiłki to poszła panewka, ale poza tym ma wrażenie że stuka coś jeszcze u góry silnika i ze względu na wysokie koszty naprawy tych silników polecił mi wymianę motoru. W związku z tym mam kilka pytań: 1.Czy miał ktoś podobny problem i jak go rozwiązał? 2. Lepiej wymienić silnik czy go remontować? 3. Kod mojego silnika to N62B48B. Na portalach ogłoszeniowych pojawiają się one również jako pochodzące z serii 6 i 7. Dzwoniłem do kilku warsztatów i firm zajmujących się sprzedażą i wymianą tych silników i jedni twierdzą, że to ten sam silnik i będzie pasował a inni, że absolutnie nie i muszę szukać konkretnie z X5. Jaka jest Prawda??? 4. Gdzie kupić silnik?? Z góry dziękuję za pomoc bo sam już nie wiem co robić i kogo słuchać :)