Skocz do zawartości

Kronos1986

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 1 F20 136km 2013

Osiągnięcia Kronos1986

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem jak wstawic zdjecie qrde. ktos podpowie?
  2. Kronos1986

    Element wygluszenia

    Witam. Potrzebuje takiej oto czesci jak w zalaczniku lub numeru tej czesci chociaz. Bmw 1 f20 116i ciagle slychac w srodku turbo silnik i wszystkie dzwieki wydobywajace sie stamtad. Po sciagnieciu oslony tam gdzie jest zbiorniczek plynu od hamulcow okazalo sie ze brakuje tej przegrody na dwie sruby i wszystkie dzwieki wpadaja przez wlot powietrza do srodka i po stronie kierowcy pod nogami wszystko slychac. Bylem dzis na serwisie ale te glaby nie wiedza. Prosze o jakies info jesli ktos moze ze swojej nr spisac lub zna kogos lub szrot.
  3. Kronos1986

    Wymiana turbo

    Bylem na hamowni i pokazalo mi jakies 158km 260nm czyli jest jakis chip po poprzednim wlascicielu i taki blad :,,Sterownik wtrysku - zabezpieczenie przed manipulacja 201101 dane manipulowanei i za nic nie idzie tego bledu usunac, pojechalem do gosci od bmw i poprosilem o wrzucenie serii na 136 itd. po ok 1,5 godziny wszystko zostalo zaktualizowane na 2020r. Kluczyk zczytany i dostalem kilku stronicowy raport co bylo zrobione i mowili ze to przez serwer bmw i tam to bedzie tez widoczne. Podczas programowania gosciu sie tylko zapytal raz czy auto ma dodatkowe zabezpieczenia i tyle. Auto na zimnym odpala normalnie nic nie szarpie i sie zbiera. po wjechaniu na hamownie dalej ta sama moc 158km i 260nm. i dalej ten sam blad i nie mozna go usunac. Powiedzcie mi czy jest mozliwe ze gdzies na aucie jest zalozony jakis power box czy cos co blokuje wgranie seryjnej mapy i usuniecie tego bledu. Chcialbym tam wrzucic serie zeby zobaczyc czy wtedy nie wyrzuci mi vanosa czy czegos i dopiero z czystej serii zaaplikowac chipa. Za duzo zrobilem w tym aucie zeby sie teraz poddac. podpowiedzcie co czynic dalej bo mechanik mowi ze nie dobrze jezdzic na zjebanej mapie po zrobieniu tylu nowych czesci takich jak nowe turbo czujniki zawory itd itd
  4. Kronos1986

    Wymiana turbo

    Witam wszystkich. Pisze tutaj pierwszy raz bo już nie mam sił co do mojego auta. BMW 1 F20 136km 2013 Jakie powinno być ciśnienie nowej turbiny Garret do tego auta. Wymieniłem turbinę bo stara to był śmietnik i po sprawdzeniu na hamowni turbo bije max 0,8 bara. Coś tam się lepiej zbiera od dołu ale według mnie to nie to co powinno byc. Wczesniej auto poszarpywalo i na zimnym silniku na postoju samo dodawało gazu i odejmowalo. I teraz co zostało zrobione dotychczas: wymieniona pokrywa zaworów ta z góry na nową, wymieniony zawór położenia walka rozrządu, sprawdzone wałki rozrządu za pomocą jakiś specjalnych blokad do tego przeznaczonych( wchodzi idealnie tak mi powiedzieli na warsztacie który magluje te auto od początku) sprawdzone zawory turbiny 3szt. Wsio sprawne. Uszczelniona miska olejowa, węże turbiny zasilające olej nowe, przeplywke sprawna itd. poprzedni właściciel gadał że ktoś mu tam jakiegoś chipa robił i coś tam spieprzyli może i widać na kompie że jest tam coś na 160 parę kucy. Powiedzcie mi czy jest sens wgrać oryginalny seryjny soft( warsztat go nie posiada) żeby sprawdzić czy jest seria wtedy? Czy warto jeszcze wymienić inne czujniki takie jak temperatury czy coś? Czy szukać raczej w regulacji vanos i valvetronic? Może to wszystko do kupy( ten zepsuty soft itd.) daje takie małe ciśnienie turbiny? Co robic? Pomocy bo oszaleje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.