Witam wszystkich. Pisze tutaj pierwszy raz bo już nie mam sił co do mojego auta. BMW 1 F20 136km 2013 Jakie powinno być ciśnienie nowej turbiny Garret do tego auta. Wymieniłem turbinę bo stara to był śmietnik i po sprawdzeniu na hamowni turbo bije max 0,8 bara. Coś tam się lepiej zbiera od dołu ale według mnie to nie to co powinno byc. Wczesniej auto poszarpywalo i na zimnym silniku na postoju samo dodawało gazu i odejmowalo. I teraz co zostało zrobione dotychczas: wymieniona pokrywa zaworów ta z góry na nową, wymieniony zawór położenia walka rozrządu, sprawdzone wałki rozrządu za pomocą jakiś specjalnych blokad do tego przeznaczonych( wchodzi idealnie tak mi powiedzieli na warsztacie który magluje te auto od początku) sprawdzone zawory turbiny 3szt. Wsio sprawne. Uszczelniona miska olejowa, węże turbiny zasilające olej nowe, przeplywke sprawna itd. poprzedni właściciel gadał że ktoś mu tam jakiegoś chipa robił i coś tam spieprzyli może i widać na kompie że jest tam coś na 160 parę kucy. Powiedzcie mi czy jest sens wgrać oryginalny seryjny soft( warsztat go nie posiada) żeby sprawdzić czy jest seria wtedy? Czy warto jeszcze wymienić inne czujniki takie jak temperatury czy coś? Czy szukać raczej w regulacji vanos i valvetronic? Może to wszystko do kupy( ten zepsuty soft itd.) daje takie małe ciśnienie turbiny? Co robic? Pomocy bo oszaleje