Skocz do zawartości

kvbvś1685052380

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 2007

Osiągnięcia kvbvś1685052380

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć. W lipcu tego roku nabyłem e90 318i 129hp z 2007. Od początku w aucie wyskakiwały w losowych momentach na ekranie awarie świateł drogowych i mijania, raz się utrzymywały przez jakiś czas, a raz gasły po paru sekundach. Po podłączeniu kompa pokazywało błędy A8A8 - FRM: Światło drogowe/doświetlanie zakrętu z lewej strony uszkodzone, A8AB - FRM: Światło mijania prawe uszkodzone, A8AA - FRM: Światło mijania lewe uszkodzone i A8A9 FRM: Światło drogowe/doświetlanie zakrętu z prawej strony uszkodzone. Żarówki świeciły tak jak powinny, żadna nie była przepalona. Auto nie ma doświetlania zakrętów. Ostatnio jadąc w mieście, podczas normalnej jazdy zapaliły mi się na desce kontrola trakcji na żółto, ręczny na żółto i być może coś jeszcze, ale nie zdążyłem zauważyć co, a na ekranie pokazało na żółto ABS, a po nim ciśnienie opon, czujnik skrętu i ręczny na żółto. Ponadto opadł prędkościomierz, po niecałej sekundzie wszystko wróciło do normy. Komputer pokazał jedynie DSC: skok napięcia. 2 dni był spokój, później znowu to samo, lecz co pare minut, a kontrolki ręcznego na żółto i trakcji nie znikały. Kamerka traciła zasilanie - słyszałem jak się resetuje, jakby przez chwilę straciła prąd i go odzyskała, był rodzaj "piknięcia" w radiu, nie umiem tego opisać. Z tego co mi się wydaje, światła świecą raz mocniej - raz słabiej, ale nie jestem tego pewien. Od tygodnia poziom oleju według czujnika spadał, ale silnik, jak i pod nim był suchy, z wydechu zero dymu. Dolałem 200ml oleju, a według kompa poziom podniósł się z min. do ponad połowy. Pojechałem do znajomego podłączyć komputer i wyskoczyła cała litania błędów: 2A67: Servotronic, błąd wewnętrzny 5DF7: DSC: napięcie sieci pokładowej za wysokie 5E44: DSC: Czujnik kąta skrętu, wewnętrzne; błędy świateł jak wyżej i to co mnie najbardziej dziwi: 932E i 932D FRM: min 3 próby zapalenia lampy ksenonowej z lewej i prawej strony, ale auto NIE ma ksenonów. Dzisiaj pojechałem do sklepu, wracając zauważyłem, że obroty na luzie spadają do 700-600, ale nie "skaczą". W aucie robione były lambdy i dokładana multifunkcja ponad miesiąc temu. Do elektryka umówiony jestem dopiero za 1,5tygodnia, dlatego szukam pomocy tutaj. Końcówka VINu VA78537. Podejrzewam, że auto może mieć spieprzone kodowanie przez poprzedniego właściciela, na ekranie między zegarami pokazuje prędkość, a z tego co wiem wymaga to kodowania. Kontrola trakcji jak i ABS działają. Liczę na pomoc, pozdrawiam.
  2. :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: Cześć. Chciałbym w swojej e90 przedlifcie dołożyć kierownicę multifunkcyjną. Wiem, że razem z kierownicą będę musiał zmienić pająk. Z tego co wyszukałem sam, te sprzed lifta i po lifcie mają różne wtyczki od kabla poduszki powietrznej. Znalazłem sportową kierownicę z multifunkcją w dobrej cenie, ale jest ona z polifta. I tutaj mam pytanie, czy pająk i kierownica z polifta wejdą do przedlifta bez problemu? Czy poza kierownicą i pająkiem coś jeszcze byłoby do zrobienia, żeby multifunkcja działała? Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.