Skocz do zawartości

novitec

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    zabrze

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia novitec

Praktykant

Praktykant (3/14)

1

Reputacja

  1. nie :) 3 lata nie było problemów z hamulcami
  2. Witam Bardzo proszę o pomoc w moim F10 od zeszlego roku wymienilem juz 7 kompletów tarcz i klocków . Wszystkie reklamowane pomyslnie . piasry sprawdzone (jedna wymieniona łozysko lekko huczało) zawieszenie ok dolen wahacze przednie wymienione na nowe , zbieżność sprawdzona kola wywarzone. Auto jest kolejny raz na reklamacji w Serwisie BMW . stwierdzili ze tylne tarcze krzywe (wymieniane byly w zeszlym roku przejechane okolo 12-13 tys ) kazalem im wymienic . teraz dostalem telefon ze tarcze przednie ktore wymieniali 1,5 miesiaca temu sa krzywe do tego krzywe piasty . gorne wahacze , jeden dolny i oslona termiczna :) nie chca uznac gwarancji pomimo tego ze powinni moim zdaniem 1,5 miesiaca temu sprawdzic piaste przed wymiana tarczy (wtedy uzanli gwarancje i zrobili to za darmo) koszt wymiany przednich tarcz piast wahaczy kosmos. czy waszym zdaniem te wahacze moga rzeczywiscie krzywic tarcze ? na pewno moga powodowac lekkie bicie ale czy krzywic tarcze ?
  3. Witam, Od 1,5 roku "walczę" z tarczami przód . Miałem wszystkie marki "premium" (brembo, zimermann, Ate) oraz Oryginały 2 razy . Piasty nowe , zawieszenie wymienione .Kazdorazowo nowe klocki . Niestety zawsze po kilkuset km tarcze wracały do bicia. Jedyne co to udało mi się przejeżdzić od pazdziernika do kwietnia na oryginalach 8 tys km ale jak pierwszy raz temperatura wzrosla do 20 stopni to od razu tacza sie pokrzywila . wymienili mi je w zeszly piatek na gwarancji w BMW , tak jak kazde wczesniejsze zresztą :) Jednak nie powiedzieli jaka jest przyczyna :( Lakonicznie stwierdzili tylko ze tarcza jest przegrzana a bicie miesci sie w normie :) jednka jako gest dobrej woli wymienili na nowe wraz z klockami :) na moje pytanie co w przypadku kiedy problem powroci odpowiedzieli ze mechanik sugeruje wymianę zacisków :) zakupiłem więc kompletny zestaw naprawczy i wymienię go profilkatycznie w tym tygodniu . Dzisiaj dostałem jednak telefon od znajomego który zna się prywatnie z szefem jednego z Serwisów na Sląsku serwisu i udalo mu sie ustalić że w moim 520D rocznik 2014 jest jakis feler konstrukcyjny powodujacy przegrzewanie się przednich tarcz :) BMW zastanawia sie podobno co z tym zrobić . Więc może te wszystkie przypadki które wcześniej opisywaliscie i zrzucanie ich na jakośc tarczy , montazu itd to jeden wielka pomyłka bo Fabryka dała dupy a my ponosimy tego konsekwencje :( jesli będę mial info to napiszę . Moje tarcze po przejechaniu 40 km sa na razie ok ale staram sie nie uzywac hamulca hehehe
  4. Mam Podobny problem jak kolega ktory załozył wątek( samochód nie chciał sie zagrzac temperatura ledwo ponad niebieskie pole a na trasie jeszcze spadała ).wymieniłem Termostat głowny, miał urwana łape przytrzymujaca nastapiła znaczna poprawa podczas normalnej jazdy ciagłej w miescie samochód dosc szybko sie zagrzewa i dochodzi prawie do pionu jednak podczas szybkiej jazdy temp nieznacznie spada. Mam rowniez wrazenie ze temperatura lekko spada przy mocnych zakretach . Nie ma tragedi ale strzałka powinna stac prosto jesli wszystko jest w porzadku :) Wczoraj rozebrałem termostat EGR i w nim sa cztery Plastikowe bolce (dystanse) u mnie okazało sie ze sa trzy jeden jest złamany wiec według wszystkich znaków na niebie i ziemi po wymianie termostatu chłodzenia EGR wszystko powinno byc ok . Mam jednak jedno pytanie czy gorny waz chłodnicy (ten koło zbiorniczka wyrownawczego moze byc ciepły po paru minutach jazdy) ?? U mnie tak jest Gorny jest ciepły dolny zimny.wydaje mi sie ze tak powinno byc po termostat głowny zamyka sie i otwiera własnie w miejscu powrotu wody do silnika a nie na wyjsciu wiec to chyba normalny objaw ze gorny waz jest ciepły . Prosze poprawcie mnie jesli sie myle. Z gory dzieki
  5. Tydzien temu regenerowalem turbine i wygladało na to ze wszystko jest w porzadku ale na autostradzie przu predkosci 120 km nagle auto straciło moc (odczucie podobne jak przy awarii przepływomierza w TDI) Juz chciałem dzwonic po znajomego z laweta ale auto nagle zaczeło jechac. Nic nie stuka nic nie puka auto nie kopci tylko mam wrazenie ze troche mułowaty sie zrobił ale mozliwe ze jestem troche przewrazliwiony bo bardzo delikatnie teraz jezdze. Czy po wymianie turbiny trzeba jechac wykasowac komputer czy dokonac jakis pomiarów lub ustawień? Szwagier mial podobny problem w vectrze 3.0D i po wyczyszczeniu kompa autko smiga jak nowe. Przy wymianie turbiny wymieniłem oczywiscie filtr odmy oleju ktory jest czesta przyczyna awarii turba , wymieniłem oczywiscie wszystkie filtry uszczelki turbiny oraz olej. wyczysciłem układ( w miare mozliwosci) gdyz olej poszedł na tłoki i kolektory ssacy i wydechowy . Prosze o porade co jeszcze mozna zrobic zeby autko nie zawodziło mnie tak jak wczoraj :)
  6. Witam wszystkich nareszcie udało mi sie usunac usterke! Wymieniłem obie poduszki po silnikiem! po wymontowaniu poduszek okazało sie ze poprzedni własciciel auta zamontował dwie lewe poduszki co było przyczyna drgan! Poduszki wizualnie sa praktycznie jednakowe jednakze napewno roznia sie konstrukcja! Auto pracuje rowniutko nic nie drga! poduszki kupiem oryginalne koszt 300 zł dodatkowo wymieniłem poduszki pod skrzynia biegow automatyczna koszt poduszek 50 zł pozdrawiam wszystkich
  7. witam chce troszke zmienic softa w swojej E46 320D w firmie master's tuning jakie sa wasze opnie na temat tych "fachowców". Moze mozecie polecic kogos lepszego na Śląsku?
  8. jesli nie masz wogóle klimy to najlepiej szukac gdzies uzywki a czy ona bedzie kompletna i czy bedzie sprawna ? to własnie ryzyko! :)
  9. oj to operacja bedzie kosztowna i ryzykowna!
  10. przerabialem manuala na climatronik ogolnie to nie wiem czy warto? jesli masz sprawnie działajaca klime to ja bym tego nie ruszal. ja kupiłem auto w ktorym ktos cos kombinował auto wyjechało z fabryki z manualem a jak ja je kupiłem to mialo climatronika niestety nawiewy nie dziaaly tak jak mialy :( musialem to oczywiscie naprawic i wtedy odkryłem wlasnie ze auto standardowo bylo w manualu. zestaw adaptacyjny kosztuje w aso około 1000 zł jesli jestes naprawde dobry to zamontujesz to sam! ja tego nie robilem wiec koszt sie zwiekszyl. musisz jeszcze dokupic panel sterujacy klimatronikiem jesli jestes naprawde zainteresowany to ja mam taki do sprzedania 100% sprawny. kupilem go bo na poczatku myslałem ze to on jest winien temu ze nawiewy nie dzialaly zaplacilem za niego 200zł oddam za ta sama cene! podsumowujac jesli mialbym dobra klime manualna to nie bawil bym sie w przerobki! lepiej navi albo chipa sobie zafundowac bedzie taniej!
  11. novitec

    Audio w 3 E46!!!!

    ja mam kombi wiec chyba nie bedzie problemu z blacha ale zawsze dla efektu ozna sie jej pozbyc :)
  12. novitec

    Audio w 3 E46!!!!

    blacha za siedzeniem dotyczy chyba tylko sedana?
  13. novitec

    Audio w 3 E46!!!!

    witam i dziekuje wszystkim za liczne posty!! W miedzyczasie pojezdziłem i popytałem troche w "najlepszych" warsztatach caraudio w moim rejonie . Wiekszosc obiecuje ze moze zbudowac ładnie grajace car audio na podstawie oryginalnego radioodbiornika buissnes! potrzeba przerobic przednie drzwi zeby zmiescic odpowiednie głosniczki(trzeba je oczywiscie kupic) zakupic dobry wzmacniacz 4 kanałowy lub 2 dwu kanałowe oraz wrzucic skrzynke do bagaznika! taka była wiekszosc odpowiedzi specjalistów! koszt operacji zaleznie od warsztatu od 2500 do 6000 tys!teraz mam kolejny dylemat czy i komu zaufac!!!
  14. novitec

    Audio w 3 E46!!!!

    witam przerabial ktos audio w 3 kombi??? Prosze o wasze opinie co warto zrobic zeby lepiej zagralo?
  15. kurcze znajomy ma taka sama e46 touring jak ja i u niego jest wszystko ok! jesli to urok tego modelu to juz dzis zaczynam szukac 330D !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.