Skocz do zawartości

elgzelo

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11, 520D
  • Lokalizacja
    3city

Osiągnięcia elgzelo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dzięki za odpowiedź, ale nie zdjęcie konsoli jest dla mnie problematyczne, tylko odpięcie przewodów. nie wiem jakie wy stosujecie triki, ale te kostki są tak wciśnięte, żeby po prostu paluchy kaleczę, ale nie mogę ich odłączyć, a za przewody nie chcę ciągnąć, bo jak wyrwę je z kostki, to znowu sobie robię dodatkową robotę :mad2:
  2. no właśnie (stety, lub niestety) mam wersję przedliftową. autko mam z 2013r. ale to jest ta ostatnia wersja przed liftem. to by znaczyło, że mogę szarpać do skutku i powinienem ten cupholder wyciągnąć, bez zdejmowania konsoli? : :cool2:
  3. a zdradził byś jaki masz zestaw klocki/tarcze, jakie firmy?
  4. łudziłem się tym chwytem (od 0:38): ale u mnie to nie działa :oops:
  5. czyli jednak? shiet, a już miałem nadzieję, że obejdzie się bez ściągania całej konsoli :mad2:
  6. cześć ludziska, miał ktoś kiedyś problem z zamknięciem klapki do uchwytów na napoje, tej w środkowej konsoli? nie pytajcie mnie jak to się stało, ale ruchoma część uchwytu na kubki wyskoczyła nad zapalniczkę, przez co klapka się nie zamyka. na zdjęciu, w czerwonej ramce jest element, który powinien się znajdować pod zapalniczką. długo tej klapki nie zamykałem (zazwyczaj mam w uchwytach telefon, albo kluczyk), ale jak dzisiaj zabrałem się za czyszczenie, to zauważyłem, że ten plastik przeskoczył.
najprawdopodobniej jak mi montowali wzmacniacz i demontowali środkową konsolę jakiś czas temu. próbowałem ten plastik na siłę wcisnąć, ale ni ch**a, to jest niby milimetr, ale nie da się go wcisnąć pod zapalniczkę. nie chcę tam nic połamać. macie na to może jakieś chwyty? https://ibb.co/mhcs7zS dzięki, piotr
  7. oooh to ciekawe, dzięki za tą informację. właśnie mam do wymiany tylne amorki, ale odkładając i na przednie zastanawiałem się nad tymi 3cm, skoro i tak muszę usiąść do amortyzatorów :) dzięki, że dałeś znać. podpytam w swoim serwisie :cool2:
  8. dokładnie to miałem na myśli!! :norty:
  9. ale masz na myśli pod kątem pracy/kosztów, czy efekt końcowy, który się mija z przeznaczeniem auta? myślisz, że takie 3cm by się bardzo odbiły na nim optycznie?
  10. cześć ludziska, moje hobby (MTB) często mnie wypycha w miejsca średnio-terenowe. wszędzie mogłem dotychczas swoim F11 jakoś tam dojechać bez większych dramatów. mimo wszystko chciałbym mieć pewien komfort psychiczny podjeżdżając pod leśne drogi i zastanawiam się nad zwiększeniem prześwitu. rozumiem oczywiście kwestie wizualne, temat przyczepności, zachowanie w zakrętach. ale pozostawiając to poza oceną, jest możliwość zwiększenia prześwitu? zastanawiam się nad dodatkowymi 3cm. czy ktoś z was kiedyś przerabiał taki temat? jest to ogólnie legalne? wie może ktoś, czy koszty mogą być granicach przyzwoitości? w necie znalazłem pierścienie do sprężyn firmy SPACCER, których patent wygląda interesująco. zna ktoś to rozwiązanie? dzięki i pozdr., piotr
  11. bardzo dziękuję za pomoc, dobry człowieku :cool2:
  12. cześć i dziękuję za info. jeszcze tylko pytanko. moja wersja audio to zwykłe stereo, bez fabrycznego wzmacniacza. ten mi dopiero zamontowali. czy nie mając fabrycznego wzmaka też będę miał u siebie ten przewód?
  13. Cześć ekipo, w moim F11 mam podstawowe stereo. Parę tygodni temu dałem w serwisie Caraudio zamontować wzmacniacz, wymieniłem subwoofery pod fotelami i dołożyłem 3-drożne głośniki w drzwi. Moim problemem jest, że od jakiegoś czasu przy odpalaniu silnika słyszę uderzenie basów. Występuje to jakieś 7 na 10 startów. W serwisie powiedziano mi, żebym zlokalizował przewód, który podczas uruchamiania silnika dostaje dopiero prąd w momencie jak uruchamia się rozrusznik. Takie sekundowe opóźnienie ma niby zlikwidować ten strzał basów, bo aktualnie wzmacniacz jest podpięty pod start/stop i dostaje natychmiast prąd, jeszcze przed rozrusznikiem, co powoduje to uderzenie. Pod ten przewód by podpięli wzmacniacz. Czy może ktoś pomóc? Wiecie może jak zlokalizować taki przewód? Sorry, ale absolutnie nie znam się na materii i nawet nie wiem, czy ten serwis mi opisał poprawnie winowajcę tego efektu. To jest faktycznie jakąś kwestią kolejności występowania napięcia? Byłbym wdzięczny za odpowiedzi i podpowiedzi. Dzięki, Piotr
  14. bardzo dziękuję za szczegółową odpowiedz :lol: kurde, szkoda, że nie ma nikogo z Twoją wiedzą w okolicy Trójmiasta :)
  15. Fajnie, dziękuję bardzo :cool2: A teraz pytanie absolutnego amatora. Jeżeli wyhaczę gdzieś całe radio NBT, to w ogóle będę mógł je podłączyć do swojego okablowania? Z tego co wiem, to wersje poliftowe, lub wersje HiFi mają już światłowody. Czy znaczyłoby to, że bym nie mógł nowego radia wpiąć do swojego F11 z podstawowym audio/na normalnych przewodach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.