Skocz do zawartości

Musiu1997

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525TDS

Osiągnięcia Musiu1997

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, na ten moment silnik kręci na kluczyku. Problemem był immo,który jak się okazało w ogóle zdjęty nie był. Na ten moment pozostał mi problem z brakiem ropy na wtryskach. Wymieniłem pompę na swoją ze starego silnika,na której auto jeździło do samego końca i działała bez problemu. Jeżeli chodzi o prądu to ecu podaje napięcie na zawór (nakrętka na górze pompy) oraz słychać,że uruchamia się sterownik. Nie mam pojęcia co jeszcze może być przyczyną tego,że nie odpala. Pompa na pewno jest na klinie - sprawdzałem dwa razy. Powoli nie mam już słów do tego auta :D
  2. Witam, Jestem już zdesperowany dlatego pozwoliłem sobie napisać. Kupiłem silnik do mojej E39 z bmw e38. Przełożyłem miskę olejowa, łapy, alternator, pompę wspomagania, czujniki - wszystko tak że silnik wygląda tak jak mój poprzedni uszkodzony. Po zapięciu do auta pojawił się pierwszy problem bo nie kręcił rozrusznik czego przyczyną podobno jest Ews - pojechałem do elektromechanika i kazał przywiezc kompa i to immo miał zdjąć. Dostałem instrukcje że mam wypiąć całkowicie ewsa i zmostkowac dwa grube kable które są w kostce od tego modułu. Tak też zrobiłem jednak w dalszym ciągu rozrusznik nie kręci. Na krótko działa bez zarzutu jednak samochód nie odpala jak i również pompa wtryskowa nie puszcza paliwa na wtryski, nawet kropelki. Nie mam już siły modlić się do tego samochodu i nie bardzo mam pomysł co jeszcze może być przyczyną tego zachowania. Czy jest coś co jeszcze mógłbym sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.