Skocz do zawartości

cookiemaster

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 150km 2006r

Osiągnięcia cookiemaster

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, zacieło mi się zapięcie pasa bezpieczeństwa kierowcy. Próbowałem WD40 i nic nie pomogło więc potrzebna wymiana. Czy da się to jakoś rozkręcić bez wyciągania fotela? Jeśli nie to czy trzeba odpinać aku przed odpięciem kostki od grzania fotela?
  2. Witam, mam taki problem. Jadąc po osiedlu 20-30km/h słyszę taki dziwny pisk. Powyżej tej prędkości pisk ustaje. Gdy np. jadę 70km/h i zwalniam do 0 to właśnie przy tych 20-30 słychać ten dźwięk ale zdecydowanie ciszej. Najgorzej jest gdy jadę cały czas 20-30km/h. Nie jestem w stanie dokładnie zlokalizować tego pisku bo na postoju nic nie słychać :/ Klocki i tarcze są ok, zawieszenie to samo. Pasek też jest w dobrym stanie. Żadne z kół nie nagrzewa się jakoś mocniej. Może miał ktoś podobne objawy
  3. Witam. Wymieniałem dzisiaj koła na letnie. Po ok. 10km wyświetliła się kontrolka o niskim ciśnieniu a po chwili mrugała kontrolka ESP ( żółty wykrzyknik w trójkącie i do około strzałka) i szarpało samochód podczas dodawania gazu. Po chwili to ustało ale mimo to podjechałem na stację sprawdzić koła. Okazało się że z przodu 2.7 a tył 2.5. Spuściłem powietrze na 2.4 i usunąłem komunikat. Czy to możliwe że to przez to miałem tą kontrolkę ESP czy szykować się na jakieś naprawy Te koła miałem założone rok temu i nie było problemu
  4. cookiemaster

    Pilot

    Witam. Wyświetlił mi się dziś rano komunikat o rozładowanym akumulatorku w pilocie. Niestety u mnie wymiana nie jest prosta ponieważ trzeba rozebrać cały pilot a na wymianę jestem umówiony na przyszły tydzień i stąd moje pytanie. Czy jak akumulator w pilocie całkiem się rozładuje do tego czasu to czy już w ogóle nie odpalę samochodu czy tylko nie otworze drzwi szyberdachu itp itd
  5. Wymienić wiem że muszę wymienić i zrobię to w tym tygodniu. Bardziej mi chodziło o to czy może być inna przyczyna jeszcze tych dźwięków
  6. No tak ale wcześniej nie słyszałem tego aż tak. Tzn nie było to aż tak głośne
  7. Witam. Podczas skrętu w prawo słychać w tylnym prawym kole taki odgłos jakby opona o coś ocierała. Tydzień temu byłem na przeglądzie to diagnosta stwierdził że prawy tylny amor się wylał. Czy to może być przyczyną tych dźwięków ? Podczas jazdy prosto, skrętu w lewo i hamowania nic nie słychać. Czasem podczas przejazdu przez większy próg zwalniający słychać ten odgłos.
  8. 260k km ale nie wiem czy były wymieniane wcześniej w Niemczech. A padł tylko prawy. Wczoraj byłem na przeglądzie i wyszło że się wylal
  9. Witam, muszę wymienić tylne amortyzatory. Czy ktoś może mi powiedzieć czym te dwa się różnią oprócz ceną :D oba pasują i nie wiem który wybrać https://czescidobmw.pl/amortyzator-sachs-311-411--311,1411 https://czescidobmw.pl/amortyzator-sachs-311-409--311,1409,2sac
  10. Dziękuje wszystkim za pomoc :D
  11. Po wpisaniu vin-u wyskoczyło mi battery 70ah, plant
  12. Nie mam pewności ale wydaje mi się że odzyskiwanie energii przy hamowaniu było dostępne dopiero od rocznika 2007 a ja mam 2006 ale mogę się mylić
  13. Przy odpalaniu miałem niecałe 9V No to już wiem że do wymiany, a powiedz mi bo teraz mam 80ah 800a AGM Varta ale są dość drogie a ja nie mam systemu start stop, więc chyba powinien wystarczyć zwykły akumulator bez AGM czy jednak musi być taki sam
  14. Witam, mam takie pytanie dotyczące akumulatora. Ponieważ idą mrozy postanowiłem sprawdzić stan swojego aku :D Podczas jazdy mam około 14,5V Po zgaszeniu spada szybko do 12,7 12,5 V. Martwi mnie to że po całej nocy napięcie mam 11,4V (a przynajmniej według ukrytego menu ). Samochód rano odpala na strzała więc teoretycznie problemu nie ma ale tak się zastanawiam czy to nie jest za mało. Czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat ? Dodam że czasem samochód stał cały tydzień w garażu i również nie było problemu z odpaleniem
  15. Witam. Od dłuższego czasu wyskakuje mi błąd P0430 oczywiście pierwsze skojarzenie to katalizator. W domu mam tester diagnostyczny (chinol) i postanowiłem to sprawdzić troszkę dokładniej i zauważyłem że jedna sonda Lambda pokazuje wartość 0,4V a druga 0,0V. Czy ten błąd może być spowodowany awarią sondy czy nie ma co się łudzić i od razu wymienić kata. Pod koniec tygodnia jadę do mechanika żeby to dokładnie sprawdzić ale wolałbym już teraz się jakoś przygotować Samochód nie zamula ani nie pali więcej paliwa niż przed pojawieniem się błędu ( średnie spalanie 7,2L) silnik N46 150km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.