Skocz do zawartości

Wonski328

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 320d 150km 2003r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wonski328

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wonski328

    Wysokie spalanie 2.0D

    2003 roku. *
  2. Wonski328

    Wysokie spalanie 2.0D

    Dzień dobry. Mam problem ze swoim BMW silnik 2.0D z 2001r. Na 280km z czego 180 autostradą 120-150 i 100km miasto/obwodnica, przy jeździe raczej ekonomicznej spalanie wyszło lekko ponad 8l/100. O dziwo nie za każdym razem tak jest. Samochód mam od niedawna, ale identyczną trasę robiłem już 3 razy. Za pierwszym spalanie identyczne, 8/100, kolejny wyjazd spalanie 5.7/100 i teraz znów 8. Dynamika jazdy taka sama. INPA pokazuje tylko błąd EGR, ale jest zaślepka i jest odłączony. Myślałem może, że to przepływomierz, ale żadnych innych objawów nie ma. Odłączyłem go i silnik na obrotach jałowych chodził tak samo. Wtryskiwacze nowe, korekty wzorowe. Jestem kompletnym laikiem, więc bardzo proszę o pomoc, bo 8l/100 wydaje mi się abstrakcją przy mojej jeździe. Komputer średnie spalanie pokazywał w granicach 5,8-6,2.
  3. Tak, wiem, źle zrobiłem screeny :P Ale reszta problemów z wyjątkiem tych dwóch została rozwiązana. Auto zatankowane do pełna więc pompkę w baku wykluczam. Mam nadzieję że to faktycznie zawór lub regulator, bo chyba koszt wymiany tego nie spowoduje, że zbankrutuje :P
  4. Nie wiem, powinny być widoczne. Ale mniejsza, w każdym razie chodzi teraz tylko i wyłącznie o 2 błędy, resztę ogarnąłem. Mianowicie: 4560 4560 (3002) Raildruck-plausibilitaet mengengeregelt oraz 41E2 41E2 (1286) Abgasreuckfuehrsteller P1286 Abgasruckfugrsteller Schaltkreis - Leitungsunterbrechung Przetłumaczyłem je, i wyszło że EGR oraz coś z ciśnieniem paliwa. EGR z tego co wiem jest zaślepiony, ale wisi mi jakaś kostka od niego.
  5. Ktoś byłby tak uprzejmy i rozkodował te błędy?
  6. Witam W samochodzie zostały wymienione 2 wtryskiwacze, moduł sterowania świec, świece, przepływomierz, cewki i długo można by wymieniać co jeszcze. Samochód przed "naprawą" nie miał mocy. Teraz czuć że moc jest, do momentu aż nie wcisnę mocniej gazu i nie zapali się kontrolka świec żarowych, momentalnie odcina moc, samochód nie jedzie zupełnie, wskazówka spalania chwilowego nie przekroczy więcej niż 15L nawet gdy gaz dam do oporu. Zgaszenie samochodu i ponowne odpalenie skutkuje zniknięciem kontrolki i powrotem mocy do momentu kolejnego mocniejszego wciśnięcia pedału gazu. Im wyższy bieg tym słabsze naciśnięcie gazu skutkuje wyskoczeniem kontrolki. Błędy jakie pokazał komputer: (Ostatni błąd wyskoczył po skasowaniu wszystkich poprzednich) Ktoś jest w stanie to rozkodować? :( I ostatni błąd który wyskoczył po usunięciu poprzednich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.