Witam Wszystkich, Z racji ze jest to moj pierwszy post to chcialem sie przywitac. Posiadam BMW f10 520d z 2014 rocznika wersja po liftowa i zamarzylem sobie dolozenie elektronicznie chowanego haka westfalia OEM. Oczywiscie upolowalem gdzies na alledrogo hak wraz z oryginalnym modulem za niskie pieniadze. Jednak o ile montaz tego nie stanowi problemu tak ingerencja w wiazke juz tak. A mianowicie przewertowalem tematy na tym i paru innych forach w poszukiwaniu informacji jednak nie udalo mi sie nic znalesc. Dlatego zaczne od poczatku i postaram sie wszystko opisac w miare dokladnie. 1. Wiec tak HAK OEM z 2013 roku ( Pierwsze pytanie czy podejdzie do 2014 roku po lifta ? ) 2.Na tym forum znalazlem informacje ze jest mozliwa konfiguracja OEM Haku z dedykowanym modulem i wiazka westfalia ??? (bylbym ta opcja najbardziej zainteresowany na ehaki 500zl) a) jesli ta opcja by dzialala to jak porowadzic zasilanie do haku ? czy beda potrzebne jakies dodatkowe kable ? b) z tego co tez wyczytalem ta opcja nie wymaga kodowania ? 3.Czy lepiej by bylo zamowic wiazke oryginalna retrofit BMW haka ? Modul juz posiadam wiec koszty by nie byly az takie drogie. (slyszalem ze nowa wiazka to koszt okolo 1200zl ?) a) Bedzie to wymagalo kodowania 3AC za pomoca ESYS czy INSTA ? Mam nadziej ze znajde tutaj pomoc i odpowiedzi na pytania bo jestem w kropce.