Skocz do zawartości

AlanE91

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 pre-lci 320d M47 163 HP

Osiągnięcia AlanE91

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jakies rady? :mad2:
  2. Panowie.. Kupiłem ten przekaźnik nowy OEM i teraz puka co innego - jakiś plastikowy moduł pod schowkiem po stronie pasażera, znalazłem go po demontażu schowka
  3. Alarmu oraz blokady też nie mam. Ale uwaga, doszedłem do tego że problem kręci się wokół przekaźnika od modułu CAS znajdującego się za schowkiem po prawej stronie panelu z bezpiecznikami (nr części 61 36 6 901 469). To on wali a po jego wyjęciu wszystko ustaje a pobór wraca do normy. Pytanie - za co on odpowiada, co mogę odłączać żeby znaleźć winowajcę? A może to wina samego przekaźnika?
  4. Nie mam modułu BT ani nawigacji.
  5. Panowie. Po zamknięciu auta po godzinie pobór spadł z 2-3A do 0,03-0,04A. Wniosek - prąd kradnie coś, co ma prąd gdy auto jest otwarte i wygasza się dopiero około godzinę po zamknięciu auta.
  6. Madejson - gdzie ta złączka się znajduje? Cursor - czekałem kilka minut max. Ale wydaje mi się że tak czy inaczej pobór 2,5 A po kilku minutach to za dużo. Nawigacji nie mam. Gdzie odłączę moduł telefonu albo którym bezpiecznikiem?
  7. Panowie, E91 320d W nocy akumulator padł do zera. Po naładowaniu było OK, po kilku dniach znów to samo. W momencie podłączenia multimetra szeregowo między klemę minusową a jej bolec celem zmierzenia poboru, elektronika zaczyna świrować - pstrykają zamki drzwi i klapy, lampki w aucie migają, przekaźniki klikają a pobór pokazuje 3-4 A. Po zamknięciu auta pobór spada do 2,5-3 A. Alternator wykluczony, akumulator również (na innym to samo). Pomocy :mad2:
  8. Dziękuję za instrukcję. Choć wydaje mi się że już ogarnąłem. Zrobilem adaptację przepływki i auto ciągnie równomiernie od 2000 rpm :lol:
  9. No bo już szczerze nie wiem gdzie zaglądać. Przesyłam film z btoola ze sprintu 0-145 km/h. Wydaje mi się że wszystko OK
  10. Ale wykluczyłem już wszystkie opcje - EGR, DPF, przepływkę, szczelność dolotu, drożność wydechu. Turbina osiąga doładowanie 2500-2600 ale z opóźnieniem, więc obstawiam że geometria niedomaga, może jej nie sprawdzili
  11. Cześć, Montował ktoś inne niż fabryczne turbo do 2.0d M47 w E90? Roger mówił że warto zamiast Mitshubishi wsadzić Garreta. Czy Garret od 120d M47 pasuje bez przeróbek?
  12. Rozmawiałem z Roger Nysa - mówił że turbiny Mitsu są nietrwałe i pewnie to kwestia źle działającej geometrii i że warto wsadzić turbo z 120d Garreta. Czy turbo Garreta pasuje bez żadnych przeróbek jeden do jednego?
  13. Z turbiną będę w kombinował w weekend, a co z resztą błędów? Błąd słownika klapy gaszącej oraz błąd sterownika klapy gaszącej to uszkodzona przepustnica? Warto kupić w ciemno używkę? Bo DPF mi się przez to nie wypala. Błąd świec to pewnie sterownik? Też można używkę?
  14. Nie, sam turbiny nie montowałem. Chciałbym skorzystać z tego testera ale firma która regenerowała turbo upiera się że na aucie nie są w stanie nic sprawdzić :mad2:
  15. Jutro zamawiam nowy filtr paliwa i sprawdzę kapturek na turbinie, podobno na zgaszonym silniku nie powinien dać się unieść w górę? Jest sens w ciemno kupować i wymieniać czujnik ciśnienia? 150 zł najtańszy na czescidobmw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.