Skocz do zawartości

maciejkaluz

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 [n42b20]

Osiągnięcia maciejkaluz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Prawdopodobnie cos jest nie tak ze sterownikiem silnika. Przy wtyczce bylo wilgotno tak jakby olej. Po wyczyszczeniu póki co auto odpala.
  2. Z tego co pamiętam VDO. Chodzi juz drugi rok. Na takim prostym urządzeniu diagnostycznym nie ma błędów.
  3. Wymienilem przepustnicę na używaną. Nie ma już bledu EML. Pojawił się problem z cykajacym przekaznikiem pompy paliwa, ale nie ma to chyba związku z wymianą przepustnicy.
  4. Faktycznie powodem problemów był ten czujnik. Natomiast falowanie po jego wymianie spowodowane bylo nieszczelnoscia przewodu odmy.
  5. Pompę paliwa wymienialem jakiś czas temu i wtedy po prostu padła. A teraz cyka ten przekaźnik. Czy padająca pompa paliwa powodowała by takie cykanie przekaźnika. Raczej powinienem wykluczyć związek z przepustnica , ktora wymieniłem na używaną oryginalną?
  6. Witam. Auto nie pali za każdym razem. Czasami szczególnie po dluzszej przerwie po przekreceniu zaplonu przekaznik pompy paliwa zaczyna CYKAĆ, auto nie odpala. Cyka nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyki. Za którymś przekreceniem zaplonu odpala. Przekaznik sprawny, zamieniłem z przekaznikiem klaksonu. Co moze powodować takie zachowanie samochodu.
  7. Witam. Mam problem z moim autem. Samochód podczas jazdy gaśnie, czasami przechodzi w tryb awaryjny, tzn. Kontrolka eml i brak mocy. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu dziala normalnie. Komputer pokazuje blad P1637. Próbowałem sam przeczyścić przepustnice, ale nic to nie dało. Polegało to na wyczyszczeniu nagaru, bez jej demontowania. Co powinienem zrobic w takim przypadku. Dokladnejsze czyszczenie czy wymiana. Jeżeli wymiana tko na jaką. Czy to wina przepustnicy czy gdzie indziej szukać przyczyny. Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.
  8. Wymieniłem w końcu czujnik położenia wału korbowego na ori za 530zł. Przy okazji wymieniłem odmę wraz z wężami (Febi). Wymianę zrobił mi mechanik. Auto niestety auto faluje na wolnych obrotach, obroty spadają do 600 - 700, momentem potrafią podbić samoczynnie do 1200. Gdzie szukać usterki i przyczyny takiego falowania obrotów.
  9. Po wyczyszczeniu wszystkich starych błędów pojeździłem trochę i po tym jak wystąpiła opisana sytuacja po ponownym podłączeniu pod komputer pojawia się tylko jeden błąd - Czujnik poziomu oleju 27c3. Kontrolka już od około roku mi się sporadycznie pojawiała przy właściwym poziomie oleju. Czy błąd tego czujnika może powodować przygasanie auta? Innych błędów nie było.
  10. Spotkałem się z opinią, ze jakby to był uszkodzony czujnik walu korbowego to auto wogole by nie paliło. Zdecydowany jestem go wymienić. W związku z tym mam pytanie. Czy przy wymianie tego czujnika będę musiał jeszcze coś wymieniać? Wyczytałem, ze odme przy okazii powinno się wymienić. Czy coś jeszcze powinienem przy okazji zrobić. Gdzie najlepiej zakupić ten czujnik?
  11. Osobiście też obstawiałem ten czujnik. Czytałem również, że należy zmienić na oryginał. Wstrzymuje mnie jednak cena oryginału. Czy ktoś mógłby potwierdzić z własnego doświadczenia, że to winna tego czujnika.
  12. Witam. Od jakiegoś czasu w trakcie jazdy na 1s/2s zapala mi się kontrolka aku autem szarpnie, lecz nie gaśnie. Dzieje się tak raz dziennie czasami rzadziej. Trudno mi powiedzieć jak auto zachowuje się w dłuższej jeździe gdyż jeżdżę na krótkich odcinkach. Niekiedy zapala się żółta kontrolka od trakcji. Komputer pokazuje błąd czujnika wału korbowego oraz wałka rozrządu wydechowego. Ten drugi błąd pokazuje już od około 3 lat i na nic to nie wpływało. Przeglądając fora widzę, że problem ten już się pojawiał. Czy ktoś zna rozwiązanie mojego problemu. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.