Skocz do zawartości

Gutek520d

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Posiadam BMW 520d e60 2009 r 120 kw 163 KM

Osiągnięcia Gutek520d

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Napinacz,pompa wody,pasek osprzętu to wymieniane było przeze mnie jakiś czas temu.Pasek był wywijany bo przez to koło metalowe był nacinamy,więc wygląda na To,że problem leży w kole pompy wspomagania a co dziwne dedykowane po modelu i nr VIN jest koło plastikowe a nie metalowe,które było założone wcześniej. Pompa wspomagania miała luzy przez urwaną śrubę co pewnie spowodowalo poluzowanie paska.
  2. Witam koledzy :) Posiadam BMW 520d e60 120kW 163 KM 2009 po lifcie. Od jakiegoś czasu był głośny świst pod maską przy rolce pompy wspomagania na pasku i któregoś dnia na postoju pasek sam zleciał z rolek. Okazalo się,że pękła jedna ze śrub pompy wspomagania i w konsekwencji poluzowalo rolke i puścił pasek. Po zdjęciu całej pompy wraz z rolką okazało się,że koło przy pompie jest metalowe i mniejsze o 1.5 cm od dedykowanego koła plastikowego do mojego modelu,które ma 14.5 cm. Czy to mniejsze koło metalowe powinno być czy poprzedni właściciel założył z innego modelu i dlatego był efekt świstu i poluzowanie paska ? Dodam Jeszcze,że jest lekki wyciek z maglownicy,ale nie wiem czy to ma znaczenie jednak wolę wspomnieć :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.