Skocz do zawartości

Pasterz

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 528i montrealblau 1995r

Osiągnięcia Pasterz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wiecie co panowie ? że tak brzydko powiem wyjebane jajca, chciałem nowe V8 ale przeczytaniu dziesiątek stron niemieckich, polskich jak i rosyjskich forum/artykułów wyrzucam n63b44 jak i TU do śmieci. Moja ulubiona marka bardzo mnie rozczarowała. Biję się w myślach czy może kupić E63 650 (N62B48) i ładnie odpicować czy może kupić nowsze w212 E500 i cieszyć się że silnik nie ma większych wad
  2. a orientuje się może ktoś jak wyglada sytuacja z Alpiną ? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=288654743&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1100&pageNumber=6&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=8f28ef92-b4e0-ca37-966e-1c22fbb7b8bb
  3. Dzień Dobry Zacznę od tego że nie wiem gdzie zamieścić ten temat ponieważ chodzi mi o F10 550i i F12 650i Właśnie sprzedałem swoje wysłużone E39 528i z 95r. Zakochałem się w serii F, Chcę kupić któreś z wyżej wymienionych aut. Mam na to 20tyś euro, auto będzie kupowane w niemczech (bez akcyzy ponieważ mieszkam w niemczech) Naczytałem się o tym silniku 4,4 (tutaj pojawia się już pierwsze pytanie, wikipedia czy różne strony z danymi technicznymi podaje 407 Koni lecz mobile.de 408koni. jest to tylko błąd mobile.de czy są to różne silniki ?) strasznych rzeczy. Szybko się z używały, wtryski padały, zagrożenie zatarciem, branie ogromnych ilości oleju po małym przebiegu (turbiny płuły olejem, wycieki z bloku na poziome wału korbowodowego) nawet wycieki z dyfra , duża akcja BMW "will good" wymienianie silnikow. Powiem że się zawiodłem a zarazem przestraszyłem. Podobno te 449 Koni są o wiele trwalsze, czy to prawda ? To wszystko były stare tematy (2012r-2015r wszystko działo się od przebiegu 30 do 100tys max) gdzie najczęściej wszystko było robione w ASO/gwarancja, potrzebuje świezych informacji gdzie te silniki maja już większy przebieg. chce zebrać całą wiedzę do kupy. Na Mobile.de można podzielić auta na dwie kategorie przebieg mniej niż 140tyś i 200tyś+ Czy te auta z 200tyś+ to już trupy ? (odnoszcze takie dziwne wrażenie, że tak po przeczytaniu starych tematow o 550i) Czy ten silnik na spokojnie połknie 500tyś km ? Czy raczej iść w te niskie przebiegi czy paradoksalnie lepiej większe ? Co można spodziewać się kupująć taki silnik po 200tyś km ? Jak to jest z tą awaryjnością ? lepiej szukać aut po 2012r (o ile się nie myle, wtedy wprowadzono wiele poprawek w tym 408konnym) ? czy może lepiej szukać te 450konne ? czy spokojnie mozna brać np 2010r ? Proszę o obszerne odpowiedzi z góry dziękuje za wszelką pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.