Skocz do zawartości

daniellewandowski

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 316i
    Silnik: M43TUB19
    Rok produkcji: 1999

Osiągnięcia daniellewandowski

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Co do informacji uzyskanej od czescidobmw.pl. Sprawa kształtuję się tak, że firma Behr jest najlepszym wyborem wśród zamienników. Ale z racji tego, że połączyli się z inną firmą jakość wyrobu trochę spadła.
  2. Będę szukał czegoś na znamy portalu lub na www.czescidobmw.pl. Oryginał masz tak? No ale mnie to dziwi bo przed wymianą UPG temperatura się utrzymywała na ok. 96st. Złośliwość rzeczy martwych...
  3. Dziękuję za odpowiedź, , zbiorniczek kupiłem od koleżki, używany ale oryginalny oe. ,rozumiem że tak kulka jest w zbiorniczku tak? Odnośnie do termostatu, chcę kupić zamiennik firmy Behr w takim układzie. Coś słyszeliście o opiniach?
  4. Cześć, Spotkała mnie wymiana UPG w M43TUB19 (dwa pęknięte zbiorniczki od ciśnienia). Po złożeniu, odpaleniu zalaniem cieczą chłodząca pali mi się cały czas żółta kontrolka poziomu cieczy chłodzącej. Idąc drogą dedukcji pomyślałem, że to wina czujnika więc wymieniłem czujnik na nowy ale problem nie ustał. Oczywiście poziom cieczy jest w prawidłowym stanie. Z kwestii, które mogą mieć związek lub nie: 1. Temperatura trzyma pion lecz są momenty gdy wskazówka schodzi delikatnie w dół. Patrząc na OBC temperatura maksymalnie dobija do 80 a nie do 96 tak jak było wcześniej. Potrafi też zejść na ok.70 i wrócić na ok. 80. 2. Gdy nacisnę ten wąż co idzie zbiorniczka słychać syczenie w okolicy zbiorniczka. Wykonałem test szczelności układu (pompując 1.5bara) i nie ma żadnych wycieków. Profilaktycznie zamówiłem i czekam na korek oe 1.4bara. 3. Wąż od termostatu jest ciepły ale nie jest gorący więc pewnie termostat się nie otwiera. Czy możecie podpowiedzieć od czego zacząć?
  5. Odkopuję, Bo wymianie tego czujnika problem ustąpił. Kupiłem zamiennik bodajże z firmy Febi i do tej pory nie ma problemu.
  6. Udało się, Naprawiłem przycisk funkcyjny na zegarach.
  7. Nie działa mi przycisk od ustawienia czasu i daty. Raczej coś się uszkodziło przy liczniku. Jak jest inny sposób ustawienia daty i godziny? Z programów diagnostycznych posiadam Inpę i ISTA-D.
  8. Ja się podpinałem pod Inpę i pokazało błąd "Czujnika położenia wałka rorządu" ale chciałem dopytać czy wspomniane objawy mogą też temu towarzyszyć.
  9. Witam wszystkich! Jestem nowy na forum i pragnę powitać Bawarczycy. Na wstępie.. Zabawa z Inpą zaczęła się w momencie kiedy zaczął się problem, że "Grażyna" zaczęła gasnąć w dowolnym momencie jazdy zarówno na benzynie i LPG. Ale to jest na tyle mało oburzające bo po przekręceniu kluczyka ponownie odpala bez problemu ale jednak ... Druga sprawa zauważyłem, że od dłuższego czasu gdy odpalę ją na zimnym motorze to mam wrażenie, że nie pracuje na wszystkich cylindrach (jest dosyć słaba) występuje to w zasadzie na niedługą chwilę. Na ciepłym silniku tego aż tak nie czuć ale też coś tam ją uciska na serduszko. W trzecim akapicie opowiem też, że przy każdym odpaleniu towarzysz żółta kontrolka oleju, która po chwili gaśnie. Oczywiście olej zawsze ma swój stan. Czy te objawy o których napisałem towarzyszą faktycznie uszkodzonemu czujnikowi wałka rozrządu? Mogę go w jakiś sposób sprawdzić multimetrem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.