Skocz do zawartości

Iskender

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 LCI 118D 2007

Osiągnięcia Iskender

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Podczas odpalenia pojawiła się ikona awarii świateł mijania, a po chwili świateł drogowych, ale po wyjściu z samochodu okazało sie że wszystkie światła działają. Co może być przyczyną , czy jest jakiś czujnik który odpowiada za sprawdzanie swiateł? P.s. Ostatnio miałem wymieniane czujniki temp. I adaptacje dpf, czy może to być stary błąd który znowu się wyświetla
  2. Witam, jak w temacie , rano próbuje odpalić samochód słychać jedno cykniecie, zapala się kontrolka silnika i pozostaje ikona świec , po ponownej próbie to samo jedno cykniecie i zapalają się kontrolki, może miał ktoś podobny problem i naprowadzi mnie na ewentualną przyczynę i koszta
  3. W drodze do pracy podłączyłem apke, odrazu wyskoczyło ujemne ciśnienie wsteczne i błąd czujnika ciśnienia spalin, zakupie czujnik i zobaczymy czy pomoże, chyba że przyczyn jest więcej niż tylko czujnik
  4. Witam, problem z szybko napełniającym się dpf, po zakupie aplikacji btool, oddałem do czyszczenia dpf z uwagi na błędy zapchanego filtra,wypalenie dpf przy sadzy ok 30g wypala do zera, a po zakończeniu odrazu wskakuje na 10g i po ok 2km z powrotem do 30, i proces wypalenia znowu się załącza i tak w kółko, aplikacja nie pokazuje żadnych błędów, pomiar ciśnienia wstecznego w normie, wtryski w normie, jaki może być powód aż takiego szybkiego wzrostu sadzy, czy możliwe że turbo aż tak leje że jest taki gigantyczny wzrost?
  5. I nie można było tak odrazu :mrgreen: :cool2:
  6. Oj czytałem(może słabo z przyswajaniem), nie mam btool, zamierzam go zakupić jak najszybciej, jak byś zauważył napisałem że wiem o akcji kończenia się dpf, tylko na forum jest różnie opisane, bo jak zrozumiałem dla bezpieczeństwa dpf, komputer będzie wstrzymywał wypalanie, i tu ile wątków tyle odpowiedzi, jedni piszą że: 30min jazdy, drudzy że tylko btool wymuszenie wypalania, a też że nawet btool'em nie wymusisz, więc czytając wątki można uznać ze próbuj wszystko może się udać, wątków jest dużo ale to nie znaczy że wyjaśniają wszystko, dlatego spytałem o mycie, jako tak na szybko ,,wyczyszczenie dpf". Ale i tak dzięki za opisanie błędów, na pewno komuś się przyda :D
  7. Przebieg 230tys.,orientuję się co one oznaczają, komputer uważa że dpf trzeba wymienić bo zbliża się jego koniec a drugi że za dużo jest sadzy (sam się nie wypali), dlatego dałem pytanie 1. Olej wczoraj był wymieniany, wylot tłumika czysty, a co do klap to czytałem że 118d nie miał klap.
  8. Mam kody błedów: 452A, 480A, 4CA0. Czytałem co one oznaczają, samochód raczej pracuje normalnie, nic mi się nie wyświetla na desce, więc mam parę pytań 1.oddać do czyszczenia dpf i ustawić że został wymieniony czy to wystarczy czy jednak wymiana. 2.błąd 4CA0 prawdopodobieństwo, czyli co bo zgłupiałem może tak może nie? Przeglądałem forum ale opisy są albo jednego albo drugiego błędu a nic razem, i w końcu nie wiem czy ratować ten który mam czy może zamiennik, albo pozbyć się w cholere tego dziadostwa :mad2: , z tego co się orientuję to wszystkie opcje w podobnej cenie. Z góry dziękuję za pomoc.
  9. Świetna robota :cool2: Chociaż brak wycieraczki i sidemarker US są super ja bym się nie odważył, znając moje szczęście dowód miałbym zabierany 3xdzienie. Ps. Jakbyś został bezdomnym chętnie przyjmę twoją jedyneczkę :D [*]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.