Skocz do zawartości

rafaello88

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525d 197hp 2007r

Osiągnięcia rafaello88

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Kolego ale przewód był w idealnym stanie
  2. A i oczywiście gwarancji nie uznali powiedziano mi że winny był stary przewód i spalił sterownik nie polecam brać sterowników od nich bo robią wszystko żeby nie zwrócić kosztów dziadostwo totalne
  3. Sorry chłopaki nie miałem czasu napisać. Problemem byl spalony sterownik swiec i przewód zasilający sterownik upalny. Dodam że sterownik miał 2 miesiące badziewie z Inter Cars
  4. Problem rozwiązany Panowie dzięki wszystkim
  5. Kolego nie mogę znaleźć nic w tym temacie mi czujnik przeklamuje 4 st
  6. Ja już zglupialem z tym samochodem. A czy czujnik temperatury płynu jak mi oszukuje 4 stopnie to może być to czy nie wymieniać?
  7. Robiłeś pierścienie kolego czy jak?
  8. Kolego ale po wymianie sterownika chwile było dobrze palił bez problemu jak stoi w garażu to też pali bez żadnego dymu
  9. Kolego auto stoi w garażu. Na czujniki temp zewnętrznej mam 11 st a na czujniku płynu 15 st. I jeszcze jedno pytanie mam czy kodowanie aku ma wpływ na grzanie świec?
  10. Gdzie jest ten czujnik kolego?
  11. Chłopaki ale nie było by jakiegoś błędu z tego czujnika?
  12. Witam Panowie mam problem z moja e60 525d 197hp. Po odpaleniu rano dymi z rury i nie równo pracuje silnik jakieś 5 sekund. Wymieniłem moduł świec na Beru świece też nowe NGK i dalej lipa akumulator nowy Warta 100ah tylko że gość co kodowal wpisał że jest 110ah bo niby nie ma w programie 100ah. Pomóżcie bo już nie wiem co robić z góry wszystkim dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.