Skocz do zawartości

PiotrS37

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PiotrS37

  • Urodziny 30.03.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 2003
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    Analityk Danych

Osiągnięcia PiotrS37

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. PiotrS37

    Aktulizacja softu DME

    Mam spdaten v60 więc dane o oprogramowanie powinny być. Macie jakieś pomysły czemu nie można odnaleźć assembly number?
  2. PiotrS37

    Aktulizacja softu DME

    Sparwdziłem i po wpisaniu numeru częsci 7508292 (to jest mój BMW Teilenummer) wyskakuje mi bład: Assembly identyfication number not found in the files determined by "xxkfconf.da2" wiec chyba mamnie aktualną bazę.
  3. PiotrS37

    Aktulizacja softu DME

    Ok dzięki za info, jutro sprawdzę i dam znać udało mi się odczytać ECU family.
  4. PiotrS37

    Aktulizacja softu DME

    Cześć, jestem posziadaczem e46 318i, silnik: N42B20, 2003 rok w którym chciałem zaktulizawać soft silnika. Przeszukałem cały internet i nigdzie nie moge zanleźć infomacji na temat ECU famili dla moje silnika, które należy wybrać w WINKFP w funkcji Update ZUSB. Przy identyfikacji podzespołów w INPA w zakładce engine/ident w SGBD (bo tochyba o to chodzi) =ME9K_NG4, ale w WINKFP nie nic takiego nie ma. Macie jakieś pomysły ?
  5. Witam ponownie, w dniu dzisiejszym zainstalowałem INPE 5.06 F i skonfugurowałem na nowo interface VIAKEN. Po podłączeniu komputera do samochodu, można robić diagnostykę: odczytywać błędy, odczytywać parametry podzepołów w zakładce STATUS w sekcji ENGINE, ale te same co przed instalacją tej wersji. Program widzi zakładki Digital od 1 do 3 i zakładki Analog od 1 do 2, Analog 3 (odczyt wartości sond lamba) ma EDIABAS ERROR (ApiResultAnalog: Error #134 RESULT NOT FOUND, API-0014: RESULT NOT FOUND), oraz Analog 4. W dokumetacji EDIABAS znalazłem wyjasnienie wstepowania błędu: "Wynik żądany od aplikacji nie został zwrócony do wymaganego rekordu wyniku przez zadanie" oraz rozwiązanie: "Dodaj wynik do rekordu wyniku.". Szukałem jak to wyprowadzić , ale nie znalazłem nic co mogło by pomóc. Podczas dzisiejszej podróży podpiąłem INPE i zrobiłem zdjecie zakładki Digital 1, gdzzie widać, że sondy: v. kat bank 1, h. kat bank 1 działają. Dodatkowo zauważyłem w Analog 1 przekroczone wartości wskźnika LUFTMASSE [kg/hr] (po polsku: masa powietrza), które wynosiły 48 a zakres jest od 0 do 40. Macie jakieś pomysły co jest nie tak?
  6. Ok, w takim razie poszukam innej wersji programu. Tak kupię oryginalne, Bosch, ale nic już tych nie oddam. Odezwę się jak ogarnę inny program i przetestuję.
  7. Cześć, wszystkim chciałem Was poinformować, że w końcu kupiłem oryginalne używane czujniki, wszystko działa bez zarzutu. Więc wszystkie zamienniki, są nic nie warte. Pozdrawiam.
  8. Witam, jestem posiadaczem e46 318i 2003 rok. Mam problem z sondami lambda, mianowicie przy wykonywaniu testu w INPA (zakładka STATUS) w sekcji ENGINE mam błąd komunikacji, ApiCheckJobStatus: Job Status error: [NEG_RESPONSE]. Błąd pojawia się od dłuższego czasu. Myslem że to uszkodzone sądy a więc wymieniłem wszystkie na nowe (są dwie przed i za katalizatorem), ale po wymianie, w dalszym ciągu nie mogę zrobić testu . Błędów w sekcji błedy nie ma. Pomóżcie bo już nie mam pomysłu jak to ogarnąć.
  9. Rozumiem, to w takim razie kupię oryginalne używki i sprawdzę czy zadziałaja. Pozdrawiam.
  10. Ale ciągły sygnał jest tylko wtedy kiedy nie ma czujnikow, lub ewentualnie w momencie kiedy jeden jest zwalony. Czyli uważasz, że instalacja jest niesprawna czy czujnik?
  11. Witam wszystkich, mam temat dosyć znany wszystkim, mianowicie problem z czujnikami parkowania. Miesiąc temu zdecydowałem się zrobić czujniki cofania ponieważ nie działały, czyli nie cykały, nie wydawały dźwięku a przy wrzucaniu wstecznego był ciągły sygnał przez kilka sekund. W związku z tym kupiłem wszystkie 4 czujniki (zamienniki) zamontowałem i czujniki działały tylko przy pierwszym cofaniu od włączenia zapłonu. Sprawdziłem w Inpie brak błędów natomiast system pokazuje, że tylko dwa środkowe działaja. Sprawdziłem styki, kable, zamieniłem miejscami w różnych konfiguracjach i też tylko przy pierwszym cofaniu działaja i też tylko środkowe. Dobra oddałem czujniki, kupiłem nowe, założyłem i ta sama sytuacja co wcześniej. Kupiłem moduł i ta sama sytuacja co wcześniej. Zastanawia mnie sytuacja, że gdy cofam już bez czujników to tylko za pierwszym razem od momentu włączenia zapłonu jest ciągły sygnał a za drugi, trzecim już nie. Nie mam już pomysłu jak rozwiązać ten nurzący problem, pomocy :mad2: :cry2: Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.