Skocz do zawartości

niuniek874

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 E83 3.0D 2006

Osiągnięcia niuniek874

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, jak w temacie. Będę wymieniać turbo w swoim x3 i teraz pytanie jak się do tego zabrać. Patrząc od góry, to musiałbym zdjąć pokrywę zaworów, co wiąże się z wyciąganiem wtrysków a nie bardzo chce to ruszać ponieważ niema żadnym wycieków z pod pokrywy, no i wtryski też mogą stawić opór. Natomiast od dołu, to miejsca też niema za wiele, mam szczupłe ręce i sprawia mi trudność cokolwiek tam zrobić, druga sprawa to klamry zaciskowe które nawet nie myślą o zejściu po dobroci i to jest chyba największy problem.Więc przyglądając się od spodu mógłbym podwiesić sobie silnik na wsporniku, odkręcić łapę i trochę go podlewarować do góry to miałbym więcej miejsca, no ale dochodzi tutaj półoś co ogranicza miejsce plus przekładnia kierownicza, druga opcja jaka mi się nasuwa to demontaż sanek, więcej pracy ale uzyskam w miarę dobry dostęp. Czy ktoś z was już to wymieniał i mógłby się podzielić doświadczeniem. klapy kolektora dolotowego to nie problem, wszystko mam już wyjęte. Macie jakiś dobry patent na wymycie kolektora dolotowego? Jaki środek byście polecili do umycia silnika bo wszystko jest zasyfione olejem od strony klap w kolektorze. Kolejne pytanie dotyczy węzy podciśnienia, chciałbym je wymienić na nowe bo wszystko mam już na wierzchu i szkoda tego nie zrobić, i teraz pytanie, czy mogę zastosować przewody silikonowe kupowane na metry czy tylko originał? z góry dziękuje i czekam na odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.