Skocz do zawartości

m50dude

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O m50dude

  • Urodziny 22.09.1995

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 325i 1989
    E36 325i 1996

Osiągnięcia m50dude

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Matijas - jak pompa paliwa, jak kupiłem nową.
  2. Witam wszystkich. Obiektem wszelkich złości jest E30 4d z M50B25NV pod maską. Akumulator z przodu. Jak każdej soboty rano chciałem się przejechać, dzień wcześniej auto zaliczyło ostrzejszy przejazd, wszystko ok. Wsiadam, zonk, nie pali. Wymieniłem ->> pompę paliwa i świece, nowe przewody ele. do pompy założyłem, wszystko elegancko. Poprzednia padła ze starości. Próbuje odpalić i zawód. Nie odpaliła. A więc co sprawdziłem: -iskre na świecach OK -bezpiecznik nr. 11 od pompy OK -Przekaźnik i piny 87 i 30 OK -wypiąłem czujnik ssania niebieski na 2 PIN, OK -prąd na przewodach do pompy OK Zrobiłem zware podając prąd z bezpiecznika nr. 12 na bezpiecznik nr. 11 - bach auto odpalił. Pochodziło 15 minut, momentalnie dawałem jej ostro po garach, i do odcięcia, wszystko pięknie. Nagle, zgasło. Już nie chce odpalić. Co zauważyłem i co podziałałem: -podczas dodawaniu gazu, auto zatrzymało się w pewnym momencie na 2 tyś, obrotów, podczas pracy. -po zwarciu pompy przez bezpieczniki i odpaleniu, auto chodziło, ale jakby na 5 cyl. i zero reakcji na gaz -strzela w dolot podczas kręcenia -czasem załapie ale tak niemrawo ze nawet gazu nie zdążę dodać. Czy ktoś miał podobny przypadek? Pozdrawiam... :mad2:
  3. Witam. Powoli szykuję się wymiana świec, z racji że aktualne już 2 lata były nie ruszane i wiele kilometrów za nimi. Posiadam w swoim M50 instalację gazową, z której korzystam jak jadę gdzieś dłużej, jak latam w okół komina, tylko benzyna. I tutaj moje pytanie - jakie świece żeby było lepiej niż jest :8) Pozdrawiam.
  4. Wita serdecznie. Mam silnik M50B25NV po swapie z 1.8 (Nie pamiętam do oznaczenia). Problem jest taki, że wskazówka temperatury dochodzi kreskę przed tą pionową - czyli na logikę 70 stopni, a kolejna to 90 stopni. wskazówka zachowuje się dokładnie tak jakby te 70 stopni, było jej pionem,i czasem po mocniejszym bucie przechyla się w stronę tych 90 st. a po postoju pochyla się. Powietrze też nie jest do końca gorące z nawiewu mając temp. na max. Dodatkowo mam lekko pęknięta chłodnice. UPG wykluczam. Ktoś, coś może powiedzieć? Narazie zamówiłem VDO z temp. wody, żeby on mi powiedział coś więcej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.