Skocz do zawartości

akkilles

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 E84 xdrive 18d N47

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia akkilles

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. akkilles

    [n47] Temperatura

    CZeść, Mam E84 N47 143KM Przy takich temperaturach jak teraz 10-20 stopni przy jedzie 120km/h(droga płaska) mam ok 98 stopni temperaturę wody, wiatrak zaczyna się załączać(wysterowanie ok 20%) i próbuje zbijac na 97 stopni i tak w kólko. Czy to normlane? Poiwyzej 130km/h egr juz sie zamyka i jest ok 95 stopni. Pytanie czy to nadal nie jest za duzo? Jak jest to jest teraz u was w tych silnikach?
  2. Ja tylko sprawdzałem temp cieczy. Mam silnik N47 i mam temp 96-98 przy prędkości 100-120, jak zredukuję na piaty bieg lub przypisze powyżej 130 km/h to spada do 93-94. Chodzi o to jak obroty są co najmniej 2400 to zamyka EGR (0%) i temp jest wtedy mniejsza(spalin też). Czy to normlane jest? Jak jest u was?
  3. Panowie, kto ma n47 i jak włączy klime to jaką mą dawkę wtrysku (na rozgrzanym silniku biegu jałowym)? U mnie idzie z 5,7 do 8. Cos mi nie pasuje, kompersor klimy by taki dawał taki opór?
  4. OK, mogłbys jescze ze 2-3 razy sprawdzić na ile ten offset sie zmienia czy jest stabilny
  5. No więc właśnie o tym mówie, IMO te ciśnienia powinny być zbliżone. Czujnik przed DPF może być juz zużyty i nie jest juz dokładny, pewnie raz pokazuje lepiej raz gorzej stad te gramy sadzy są źle wiliczane,
  6. Zakładam że ciśnienie przed DPF powinno być zbliżone do atmosferycznego przy w wyłączonym silniku, czyż nie?
  7. @raz3rek, @Jaro0xo Porównajcie proszę ciśnienie przed DPF z ciśnieniem atmosferycznym na wyłączonym silniku. U mnie ciśnienie przed DPF na wyłączonym nieraz zaniża a później się pokazuje normalnie względem cis. atmosferycznego, natomiast offset nie zawsze zdązy sie azutualizowac na czas i czasem pokazuje głupoty np ciśnienie wsteczne jest ujemne
  8. Odpowiem sam sobie, czujnik wymieniłem + reset kompa, bład znikł
  9. Czy parametr 'ciśnienie atmosferyczne' i i ciśnienie przed DPF na wyłączonym silniku nie powinny byc podobne? U mnie często ciśnienie przed DPF jest mniejsze niż atmosferyczne o jakieś 5-20(roznie) stąd offset mam czesto ujemny np -13. Często wam sie te wartości tak rozjeżdżają?
  10. Mnie tez dopadł bład 48B4 w E84/n47. Przymierzam sie do wymiany czujnika ciśnienia serwa. Jak wam sie udało rozwiązac ten problem?
  11. Panowie jak to jest z kątem wtrysku, mi bimmer tool pokazuje na wolnych obrotach(rozgrzany silnik) -3,4. Czy taka wartość ujemna jest poprawna? Jak macie u siebie w n47?
  12. Jaki jest prawidłowy zakres parametru wysterowanie EGR dla silnika n47 143 km(18d)?
  13. Dwa pytania silnik n47 x1 18d: Wysterowanie EGR jest u w bardzo małym przedziale ok 10-25% w zależności czy cieply, czy to ma sens? Myslalem ze jak auto jest nagrzane to wiekszość powinna byc puszczana ze spalin i powinno byc np 80 czy 90/ Druga kwestia to ciśnienie wsteczne skorygowane pokazuje mi dziwną wartośc ~22000 czy to blad apki? offset jest np -10 hpa a bazowe ciśnienie wsteczne np 0-20
  14. Wymiana tego przekaźnika pomogła. Teraz zadnych problemów.
  15. Głowny podejrzany to w tej chwili przekaznik 'DDE main relay'? Moze ktos powiedziec gdzie sie znajduje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.