Autko w ostatnim czasie troszkę się zmieniło
Z racji tego, że stara maska była mocno zdezelowana, tak samo jak i zderzak autko dostało poliftowy przód i czekam na malowanie klapty tył (zostało mi światła na lci zmienić).
Z dodatkami nerek i znaczka carbonowego:
Oprócz tego jest jeszcze carbonowy spliter, które okrutnie nie chce mi się zakładać:
I tyle z zewnątrz. Wewnętrznie wjechało nowe navi CIC wraz z comboxem, dołożony również został mikrofon; zmieniony został dekor środkowy i dołożony mieszek od ręcznego mperformance. Moduł od świateł został wymieniony na FRM3 MaxBrose. Z racji tego, że kierownica również była zajechana kupiłem z łopatkami. Obszyciem zajęła się firma PFI. Nowa gąbka, nowa mikroguma, nowa skóra i spłaszczony dół nad którym długo rozmyślałem, ale podoba mi się. Ori łopatki z kierownicy wymieniłem na magnetyczne (fajnie klikają), dzięki czemu nie musiałem nic przelutowywać - kierownica poliftowa, o dziwo łopatki działają od razu po podpięciu, nie musiałem dokładać żadnej wiązki.
W silniku również trochę zmian - rurka przed przepustnicą została wymieniona na mishimoto (fajny dźwięk przy dodawaniu gazu), wymieniony został czujnik wału mimośrodowego, silniczek vvt, przekaźnik vvt.
Przez brzęczący katalizator musiałem zmienić kolektory, wrzuciłem barany, katalizator jest wspawany kawałek za nimi (nie mam zdjęcia niestety), dzięki zmianie auto jakby lepiej jedzie, nie hamowałem jeszcze Demontaż kolektorów w aucie z xdrivem to jakaś masakra. Na minus również to, że jest głośniejsze...
Autko będzie niedługo na zabyciu. Przesiadka na G30 540i