Skocz do zawartości

MichałCz

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MichałCz

  • Urodziny 26.02.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 LCI, 320i 170KM N43 2009r.
  • Lokalizacja
    Kaczyce
  • Zawód
    Elektryk

Osiągnięcia MichałCz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam kolegów Wybaczcie że od razu nowy temat ale już prawie doszedłem do tego co jest nie halo z autem tylko potrzebna mi pomocy w interpretacji żeby moja diagnoza się potwierdziła. Niedawno zacząłem przygodę z INPĄ i jeszcze nie do końca wiem co i jak. Ale od początku. Samochąd to BMW e91 320i 170KM silnik N43B20A (kupiony niedawno) Kiedy przywiozłem auto to po odpaleniu na zimnym bujało całą budą. Wlałem specyfik do czyszczenia układu paliwowego i sytuacja sie trochę pogorszyła tzn buja mocniej. Podłączyłem samochód pod IMPA i zdziwiło mnie to: Wybaczcie za jakość Pytanie czy to oznacza że wtryskiwacze z cylindrów 2 i 4 są do wymiany? A korzystając z okazji to czy po zakupie wtrysków np. na allegro dostaje się kod IMA? A może on jest gdzieś naklejony na pudełku? Dla ułatwienia dodam że mam wtryski Siemens'a piezoelektryczne o fabrycznym numerze 13537589048. Z góry bardzo dziękuję za pomoc i wszelkie rady.
  2. Cześć Od miesiąca jestem w posiadaniu E91 320i i mam nadzieję że zostanie ze mną na dłużej :cool2: Pozdrawiam Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.