Witam kolegów Wybaczcie że od razu nowy temat ale już prawie doszedłem do tego co jest nie halo z autem tylko potrzebna mi pomocy w interpretacji żeby moja diagnoza się potwierdziła. Niedawno zacząłem przygodę z INPĄ i jeszcze nie do końca wiem co i jak. Ale od początku. Samochąd to BMW e91 320i 170KM silnik N43B20A (kupiony niedawno) Kiedy przywiozłem auto to po odpaleniu na zimnym bujało całą budą. Wlałem specyfik do czyszczenia układu paliwowego i sytuacja sie trochę pogorszyła tzn buja mocniej. Podłączyłem samochód pod IMPA i zdziwiło mnie to: Wybaczcie za jakość Pytanie czy to oznacza że wtryskiwacze z cylindrów 2 i 4 są do wymiany? A korzystając z okazji to czy po zakupie wtrysków np. na allegro dostaje się kod IMA? A może on jest gdzieś naklejony na pudełku? Dla ułatwienia dodam że mam wtryski Siemens'a piezoelektryczne o fabrycznym numerze 13537589048. Z góry bardzo dziękuję za pomoc i wszelkie rady.