Skocz do zawartości

Nataniel_1994

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 M52B25 1998
  • Lokalizacja
    Janikowo (kujawsko-pomorskie)

Osiągnięcia Nataniel_1994

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie ponownie, po kilkukrotnej wizycie u "znajomych" mechaników, trafiłem do jednego konkretnego który jasno powiedział - czujnik wału. A więc wymieniony i jaki efekt, auto wróciło do normy, pracuje równo, ma moc i odpala od strzała. Pojawił się za to nowy problem, wyciek płynu chłodniczego z okolic tyłu silnika, mniej więcej po środku (pomiędzy prawą a lewą stroną), niestety nie mam dostępu do kanału, co gorsza nie mam nawet lewarka żeby delikatnie unieść auto i zbadać co mogło puścić. Jeśli ktoś wie jakie przewody lub ewentualne dwójniki/trójniki można tam znaleźć to byłbym wdzięczny za info, wole kupić na zapas i jak tylko dostane się do auta na kanale wymienić z nawiązką niż zdziwić się za jakiś czas w dłuższej trasie jak posypie się cały przewód.
  2. Odma OEM, zamawiana z czescidobmw.pl.
  3. Witam, to mój pierwszy post na forum. Jestem posiadaczem e39 m52b25 automat od roku, w ostatnim czasie wymieniłem odmę bo zaczynał wariować na obrotach i okazało się że odma jest uwalona. Wszystko wymienione, auto jeździło normalnie, po około dwóch tygodniach zdarzyła się sytuacja że auto po odpaleniu i zejściu na 600-700 obrotów zaczyna szarpać, trzęsie delikatnie całą budą. Praktycznie bez mocy, do 2000 obrotów wcale nie idzie, potem się poprawia ale też nie ma cudów i dociąga maksymalnie do 3000 obrotów i wyżej nie idzie, spalanie przy delikatnym dodawaniu gazu na economizerze jest na końcu skali. Wymieniona odma, uszczelka kolektora ssącego, przewody odmy, wyczyszczony krokowiec, kolektor ssący i przepustnica. Nie mam pojęcia od czego tak się dzieje, jeśli odpala od strzała to wiem że pojadę, jeśli długo kręci to już wiem że znów jest problem z brakiem mocy i telepaniem. Jedyne co zauważyłem po zgaszeniu silnika, odpięciu i ponownym podpięciu wtyczek (w załączniku), odpalam auto i jest okej. Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją, ma jakieś sugestie, na kompa i dokładne odczyty z inpy będę w stanie podjechać dopiero po weekendzie, ale jeśli są możliwości żeby temu zaradzić zanim dotrę do mojego mechanika to byłbym bardzo wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.