Skocz do zawartości

franekkimono

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D

Osiągnięcia franekkimono

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Chyba jest winowajca, przewody pod autem. Tutaj tym przewodem leci paliwo z dużą ilością powietrza. - Tutaj jest koniec przewodu powyżej, też cieknie. I na koniec przewody paliwowe pod autem, są w tragicznym stanie, pod autem dość solidna plama w 2 miejscach. Pierwsza na początku osłony mniej więcej na wysokości kierownicy, druga przy końcu osłony. Pewnie pękł jakiś wężyk zaraz za pompą. Jeszcze pytanie, czy miedziane przewody z alledrogo (67zł za 2szt od baku do pompy progowej) się sprawdzą czy lepiej ogarnąć to samemu. Dodatkowo zauważyłem, że wtyczka przy filtrze po odpięciu jest całą w ropie. Moje problemy mają swoje odzwierciedlenie w popękanych przewodach? Jeszcze dodam, że jak przekręcę zapłon, to słychać, że paliwo gdzieś u góry ucieka. Skontroluje jutro w dzień gdzie.
  2. Filtr jest w progu? Bo jeszcze zauważyłem jak zerknąłem pod auto, że są mokre przewody paliwowe i dodatkowo jest wilgotno na tej puszcze co zaznaczyłem na zdjęciu poniżej.
  3. Witam, Bmw po tym jak zgasło na drodze podczas jazdy odpaliło po kilku zakręceniach, a następnie rozkraczyło się na amen. Kręci, nie odpala. Na zapłonie pre-supply presure dochodzi do 4.22, pozniej spada do 1. Brak rail pressure. Błędy z INPY poniżej. Sprawdzałem te błędy po kolei i raczej zawsze występuje tylko 1, a u mnie pokazuje wszystkie 3. Paliwa w baku full - 75L.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.