Skocz do zawartości

ukkkii

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e65 2007 3.0D

Osiągnięcia ukkkii

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Raczej tak. Skoro demontował to raczej musiał zamontować. Jeden z solidniejszych mechaników Sprawdziłem przepływka podpięta Sprawdzając teraz Nominal actual values 1 w inpie przy pozycji actual air-mass wskazania mam od 300 do 800 skaczeą kilka razy na sekunde. Bieg jałowy. Tak ma być? TO są wskazania przepływki?
  2. Witam wszystkich to pierwszy mój post na tym forum jestem właścicielem E65. 3.0D 2007 rok z realnym przebiegiem 412k km :) Auto kupiłem niedawno zrobiłem nim ponad 10k km Po serwisie ponad tydzien temu wyskakuje mi taki komunikat "emmision limit" a po wykasowaniu powraca Bład ten pierwszy raz odrazu wyskoczył po wymianie: oleju z Liquid Molly 5w30 na MILLERS OILS XF LONGLIFE C3 5W30 - wymiana co 15k filtrów powietrza ,oleju Paliwa KNECHT Jak przyszedłem odebrać auto od mechanika check sie swiecił :/ Mechanik stwierdził ze wyskakuje bład od DPF i ze jest zapchany bądź się kończy, bądź go niema i ze to nie ma nic wspólnego z ww wymiana serwisowa :) Auto użytkuje w mieście ale co tydzień robi dłuższe trasy. W zeszłym miesiącu byłem na stacji zbadac zawieszenie i przy okazji spaliny. Trafiłem na ogarniętego diagnostę który mi nakreślił o co z tym dpf chodzi:) Stwierdził Rura wydechowa czysta nieokopcona, auto nie kopci na czarno, wynik przy gazowaniu na testerze wyszedł max 3% gdzie na mój rocznik normą jest do 30% i ze nie ma sie do czego przyczepić. Dlatego mam sprzeczne informacje mechanik - stan auta po sprawdzeniu na stacji diagnostycznej Kupiłem kilka dni temu interfejs jakoś działa połowicznie cześć mam po polsku cześć w innych jezykach: Po podpięciu mam takie błędy Date: 16.10.2019 15:37:34 ECU: D62M57B0 JobStatus: OKAY Variant: D62M57B0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 5 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 3FF1 3FF1 air flow meter P3264 Luftmassen- oder Luftmengendurchsatz (Bank 1) - zu gering wegen Sensordrift Error counter: 3 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 412176 km Engine speed 772.31 1/min coolant temperature 19.00 °C air mass raw value 99.90 Kg/h Injection quantity 12.60 mg/Hub Air mass per cylinder 485.22 mg/Hub actual charge pressurewert 984.61 mbar Charge air temperature 11.97 °C Battery Voltage 14337.51 mV Vehicle speed 0.00 km/h Environment pressure 974.76 mbar 2. Umweltsatz Mileage 412216 km Engine speed 3089.23 1/min coolant temperature 67.19 °C air mass raw value 729.27 Kg/h Injection quantity 49.62 mg/Hub Air mass per cylinder 913.73 mg/Hub actual charge pressurewert 1860.91 mbar Charge air temperature 33.06 °C Battery Voltage 14500.44 mV Vehicle speed 91.79 km/h Environment pressure 974.76 mbar Verhaeltnis berechnete zu gemessener Luftmasse zu klein Test conditions not yet fulfilled Error present now and already stored Error would cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 3F F1 F2 06 32 64 03 28 C9 42 1C 45 0A 20 4D 64 3E 58 00 63 C9 47 70 75 49 7E 91 BD 53 59 5D 63 ------------------------------------------------------------- 480A 480A system of partical filter Error counter: 1 Logistic counter: 40 Mileage 412176 km Engine speed 1241.21 1/min coolant temperature 45.10 °C Ash mass in particle filter 0.00 g Injection quantity 9.45 mg/Hub Air mass per cylinder 567.14 mg/Hub Smut mass in particle filter 102.90 g exhaust volume flow in particle filter 158.82 m^3/h Difference pressure above particle filter 137.85 mbar Abgasgegendruck vor Particle filter 1132.30 mbar Environment pressure 974.76 mbar Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck ueber CRT-Schwelle) Test conditions not yet fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 48 0A 71 02 00 00 01 28 C9 42 2D 5F 00 18 5A 67 13 0E 73 63 ------------------------------------------------------------- 481A 481A system of partical filter Error counter: 1 Logistic counter: 40 Mileage 412176 km Engine speed 1130.88 1/min coolant temperature 57.15 °C Ash mass in particle filter 0.00 g Injection quantity 0.00 mg/Hub Air mass per cylinder 529.33 mg/Hub Smut mass in particle filter 119.88 g exhaust volume flow in particle filter 142.10 m^3/h Difference pressure above particle filter 118.15 mbar Abgasgegendruck vor Particle filter 1112.61 mbar Environment pressure 974.76 mbar Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck ueber Maximum) Test conditions not yet fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 48 1A 71 02 00 00 01 28 C9 42 29 6B 00 00 54 78 11 0C 71 63 ------------------------------------------------------------- 3F25 3F25 boost air hose monitoring Error counter: 1 Logistic counter: 38 Mileage 412208 km Engine speed 1848.02 1/min coolant temperature 67.19 °C Rail pressure Actual 1102.80 bar Injection quantity 49.62 mg/Hub Air mass per cylinder 901.13 mg/Hub actual charge pressurewert 1132.30 mbar Pedal value sensor 47.24 % duty cycle Exhaust recirculation actuator 4.73 % duty cycle air charge pressure controller 86.65 % Environment pressure 974.76 mbar Ladeluftschlauch abgefallen Test conditions fulfilled Error not occurred yet Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 3F 25 01 02 00 00 01 26 C9 46 43 75 8C 7E 8F 73 3C 06 6E 63 ------------------------------------------------------------- 4D00 4D00 Exhaust impression sensor Error counter: 1 Logistic counter: 40 Mileage 412224 km Engine speed 3889.12 1/min coolant temperature 90.28 °C Rail pressure Actual 1575.42 bar Injection quantity 53.96 mg/Hub Air mass per cylinder 1020.86 mg/Hub actual charge pressurewert 2254.76 mbar exhaust volume flow in particle filter 735.60 m^3/h Difference pressure above particle filter 905.84 mbar Abgasgegendruck vor Particle filter 1929.84 mbar Environment pressure 974.76 mbar Signal zu hoch Test conditions not yet fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 4D 00 51 02 00 00 01 28 C9 48 8D 8C C8 89 A2 E5 58 5C C4 63 ============================================================= Dodam ze w połowie zeszłego miesiąca byłem autem na wczasach zrobiłem 2300km głownie na autostradach jazda ciągła. Przed wyjazdem podpinany był komputer nie było błędów żadnych i to samo po powrocie sprawdzałem u mechanika z czy są jakieś błędy. Pytanie co mogę sprawdzić jeszcze samemu aby niepotrzebnie nie wymieniać części? Co o tych błędach sądzicie? Złośliwość rzeczy martwych? czy ma to jakiś związek z wymianą serwisową? Jak mogę sprawdzić stan DPF?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.