Cześć, na wstępie zaznaczę, że średnio się znam na mechanice dlatego chciałbym uzyskać od Was jako większych specjalistów i posiadaczy owego auta odpowiedzi. Opiszę pokrótce problem i sytuację. Posiadam auto BMW 318D z 2012 r. jestem pierwszym właścicielem, auto salonowe. F30, 2.0, 143 KM, przebieg 118 tys. Jadąc kilka dni temu trasą (odcinek ponad 200 km, prędkość w granicach 140-160km/h) auto nagle straciło moc, na włączonym jeszcze silniku zjechałem na pobocze i już nie chciało odpalić. Mechanik stwierdził, że pękł łańcuch i rozrząd do wymiany, a najlepiej silnik. I teraz pytanie co lepiej czy bawić się w rozrząd czy od razu cały silnik. Jakie koszty mnie czekają? Bo jestem świadomy niemałe. Dziękuję za odpowiedź i wyrozumiałość jeżeli temat już był wałkowany.