Skocz do zawartości

me87

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 318D F30 105 KW, rok 2012

Osiągnięcia me87

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jeden mechanik po otworzeniu klapy stwierdził "rozrząd i wymiana silnika", kolejny po podpięciu pod komputer, jednak żaden z nich na 100% nie umiał powiedzieć czy silnik jest uszkodzony. Tak jak piszesz wymiana silnika nie sztuka i najlepiej auto wymienić, ale to nie o to chodzi. Koszty naprawy w salonie rozrząd 11-13 tys., natomiast silnik do 40 tys. czyli równowartość auta. I otóż to jak piszesz kupię silnik używany i nie mam gwarancji czy coś innego w nim zaraz nie padnie. Przez 7 lat nie było w moim aucie, żadnej najmniejszej awarii.
  2. Tak pracował do momentu aż został wyłączony przeze mnie i próba jego ponownego uruchomienia już się nie powiodła. Przed utratą mocy raz mocno szarpnęło. Mechanik powiedział, że proponuje jeszcze otworzyć głowicę i jej diagnozę (koszt 1000 zł)
  3. Olej i filtry wymieniane raz w roku. Auto głównie jazda miejska bez większych korków z wyłączoną opcją start/stop. Raz na jakiś czas wypad za miasto do 120km Nie było żadnych oznak typu dźwięk, inna praca silnika.
  4. Cześć, na wstępie zaznaczę, że średnio się znam na mechanice dlatego chciałbym uzyskać od Was jako większych specjalistów i posiadaczy owego auta odpowiedzi. Opiszę pokrótce problem i sytuację. Posiadam auto BMW 318D z 2012 r. jestem pierwszym właścicielem, auto salonowe. F30, 2.0, 143 KM, przebieg 118 tys. Jadąc kilka dni temu trasą (odcinek ponad 200 km, prędkość w granicach 140-160km/h) auto nagle straciło moc, na włączonym jeszcze silniku zjechałem na pobocze i już nie chciało odpalić. Mechanik stwierdził, że pękł łańcuch i rozrząd do wymiany, a najlepiej silnik. I teraz pytanie co lepiej czy bawić się w rozrząd czy od razu cały silnik. Jakie koszty mnie czekają? Bo jestem świadomy niemałe. Dziękuję za odpowiedź i wyrozumiałość jeżeli temat już był wałkowany.
  5. Cześć, na wstępie zaznaczę, że średnio się znam na mechanice dlatego chciałbym uzyskać od Was jako większych specjalistów i posiadaczy owego auta odpowiedzi. Opiszę pokrótce problem i sytuację. Posiadam auto BMW 318D z 2012 r. jestem pierwszym właścicielem, auto salonowe. F30, 2.0, 143 KM, przebieg 118 tys. Jadąc kilka dni temu trasą (odcinek ponad 200 km, prędkość w granicach 140-160km/h) auto nagle straciło moc, na włączonym jeszcze silniku zjechałem na pobocze i już nie chciało odpalić. Mechanik stwierdził, że pękł łańcuch i rozrząd do wymiany, a najlepiej silnik. I teraz pytanie co lepiej czy bawić się w rozrząd czy od razu cały silnik. Jakie koszty mnie czekają? Bo jestem świadomy niemałe. Dziękuję za odpowiedź i wyrozumiałość jeżeli temat już był wałkowany.
  6. Jestem cały czas w szoku, że przy takim przebiegu zerwał się łańcuszek. Auto było podłączone pod komputer, pokazało błąd, ale czy dodatkowo powinienem sprawdzać ciśnienie w cylindrach? Jak jeszcze zdiagnozować, że to na pewno zerwany łańcuch?
  7. Cześć, na wstępie zaznaczę, że średnio się znam na mechanice dlatego chciałbym uzyskać od Was jako większych specjalistów i posiadaczy owego auta odpowiedzi. Opiszę pokrótce problem i sytuację. Posiadam auto BMW 318D z 2012 r. jestem pierwszym właścicielem, auto salonowe. F30, 2.0, 143 KM, przebieg 118 tys. Jadąc kilka dni temu trasą (odcinek ponad 200 km, prędkość w granicach 140-160km/h) auto nagle straciło moc, na włączonym jeszcze silniku zjechałem na pobocze i już nie chciało odpalić. Mechanik stwierdził, że pękł łańcuch i rozrząd do wymiany, a najlepiej silnik. I teraz pytanie co lepiej czy bawić się w rozrząd czy od razu cały silnik. Jakie koszty mnie czekają? Bo jestem świadomy niemałe. Dziękuję za odpowiedź i wyrozumiałość jeżeli temat już był wałkowany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.