Skocz do zawartości

Marfoczk

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E87 116i 122km N43

Osiągnięcia Marfoczk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej maniek, dzięki za zainteresowanie tematem! Taki zawalony katalizator wpływa na prace silnika? Może się dławić?
  2. Hej, dzięki za odpowiedź! Te vanosy wystarczy przeczyścic czy konieczna wymiana? Jak dojdzie do wymiany to trzeba obydwa? Mogą one wplywac na prace silnika na biegu jalowym? Odczuwalne są drgania całą budą gdy stoje na światłach. 1. Obecnie zalany jest Motulem 5W30, spokojnie można zaserwować Castrola 0W40 przy następnej wymianie? 2. Rozrząd podobno był wymieniany w kwietniu tego roku. Ponadto System start-stop nie działa. Dziękuje za zainteresowanie i pozdrawiam, Marcin
  3. Cześć, od 3 miesięcy jestem właścicielem jedyneczki 116i 2008r. 122km, przebieg 170k (ponoc oryginalny, poprzedni właściciel przy akcji serwisowej wymiany cewek, 5 lat temu, dostał potwierdznie przebiegu). Przy zwiekszaniu obrotów głównie pomiędzy 2500-3000 rpm słychać stuki, jak na filmie. Przy energicznym dodawaniu gazu nie słychać tego, ujawnia się gdy próbuje jechać równo np. 2700rpm. Tydzień temu wymieniałem wtryski, na podstawie błędów z poniższego skanu. Zostały zakodowane. Spotkał się ktoś z Was z takimi stukami? https://ibb.co/c8n8ddH Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.