Skocz do zawartości

barti1988r

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 520d 163km, 2006r

Osiągnięcia barti1988r

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Widzę że temat raczej ciężki, ale mam jeszcze jedno pytanie. Czy jest taka możliwość ze silnik gaśnie bo rozrusznik nie odbija? Mam takie wrażenie że w tym tkwi problem, i że taki odgłos (jak by cyknięcie lub nie) pochodzi właśnie z rozrusznika. pozdrawiam :)
  2. 3 bieg, pedał w podłogę - ogólnie auto jakoś nie ciągnie, przy 2.5 jakiś przestój w przyspieszaniu, dalej ciągnie ale jak by bez turbo, od około 3.0 czuć turbo ale nieznacznie, ciągnie do 4.5. Potem bodajże przerzucił na 4 bieg (automat). Z tego co mi wiadomo do wymiany jest przepustnica bo stoi na max otwarciu ale to chyba nie jest z tym związane? Pozdro i dzięki za zainteresowanie. :cool2:
  3. Witam. Od paru dni jest posiadaczem pierwszej bmw e61 520d. Mam problem jak w tytule, ale opiszę trochę szerzej. Na zimnym silniku, lub dłuższym postoju nie ma tego problemu (wtedy po odpaleniu po niecałej sekundzie słychać cyknięcie w silniku, tak jakby dostał odpowiedni ciśnienie) i chodzi ładnie. Gdy już odpalę i po jakimś czasie chce ponownie odpalić gaśnie po około 2s i nie słychać tego cyknięcia. Pomaga szybkie wejście na obroty około 4000. Błąd 3f57 - regulator ciśnienia doładowania. Wcześniej był jeszcze błąd czujnika doładowania, który wymieniłem. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.