Skocz do zawartości

KubaMisiek

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F31 rocznik 2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KubaMisiek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Kupiłem i zrobione wg powyższych instrukcji. Działa, sprawdzone na tradycyjnej wakacyjnej trasie 3 tyś km w upale. Cieszy tym bardziej, że kosztowało to parę groszy a nie tak jak u mojego znajomego wymienił u 3 mechaników pół instalacji za miliony monet i problem nadal pozostał. Dzięki Wszystkim za pomoc i wkład.
  2. Z tego co widzę, taki skraplacz występuje tylko w poliftowych benzyniakach i wygląda na skraplacz wodny. Inni z tym problemem z jakimi silnikami i z jakich lat mają samochody ? U mnie F31,diesel polift 2016. Już niestety słyszałem, że ten skraplacz nie koniecznie jest rozwiązaniem.
  3. Cześć, Problem po 2 latach spokoju powrócił. Teraz u mechanika po podpięciu do kompa żadnych istotnych błędów nie było. Zrobiony reset i regulacja klap. Robiłem trasy w te upały po 2-3h max i na razie spokój. Zobaczymy jak za tydzień bo mam wyjazd na Węgry. Wyłączenie klimatyzacji i dalsza jazda nie rozwiązuje problemu. Byliśmy w trasie na Węgrzech i w zasadzie od Brna aż do Balatonu w upale 38 stopni z wyłączoną nic się nie zmienia, cały czas brak nawiewu do środka, tylko postój ratuje sytuacje. Niestety Nawet 1h przerwy na obiad na niewiele pomogło, nawiew i klima wróciła na 15 min.
  4. Cześć po rocznej przerwie :) Czy udało Ci się rozwiązać problem ? Dziś był upalny dzień i mam nowe spostrzeżenia jakich wcześniej nie było. Problem mam nadal, ale od poprzednich wakacji Nie było takich temperatur żeby klima ponownie padła. Nowością jest to że auto stało teraz na słońcu i po zaledwie paru minutach jazdy tracę nawiew powietrza. Dzięki pozdrawiam
  5. Robiłem postój ok godziny w Brnie, problem znikł na ok 30 min. Następnie zrobiłem to o czym wspominasz, czyli wyłączyłem całkowicie w trakcie jazdy, na niewiele się to jednak zdało.
  6. Witam kolegów, Mam taki sam problem jak tu opisujecie. Niedawno wróciłem z wakacji, strzeliliśmy prawie 4 tys km (Węgry i Chorwacja) czyli wysokie temperatury. Różnica u mnie jest taka że ten problem występuje dopiero po jakiś 4-5 h jazdy przy temp powyżej 30 stopni. Przy niższych w sumie nie jeżdżę z klimą ale muszę to sprawdzić. Czy ktoś może już uzyskał jakieś informacje jak z tym konkretnie walczyć ? Auto jeszcze mam na gwarancji, pytanie czy ASO zajmie się tym problemem w ramach gwarancji ? Ciężko będzie mi wykazać, że mam taki problem bo musiałbym pojechać nad morze i z powrotem przy wyższej temp. Z góry dzięki za sugestie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.